مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد تاسیس سازمان خبات کردستان ایران


 روز یکشنبه ۱۰شهریور ماه ۱۳۹۹ برابربا ۳۰ اوت ۲۰۲۰ مراسم چهلمین سالروز تاسیس سازمان خبات کردستان ایران، با شرکت دبیرکل و اعضای رهبری و اعضاء و هواداران سازمان خبات، به صورت آنلاین برگزار گردید.

دراین برنامه هواداران سازمان مجاهدین خلق ایران در اسکاندیناوی نیز شرکت داشتند.

مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد تاسیس سازمان خبات کردستان ایران



این مراسم با یک دقیقه سکوت به احترام روح پاک شهیدان کردستان، به خصوص شهدای سازمان خبات آغاز گردید و سپس کاک بابا شیخ حسینی دبیرکل سازمان خبات، سخنرانی کرد(متن کامل سخنرانی در سایت همبستگی ملی آمده است).

مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد تاسیس سازمان خبات کردستان ایران

 



درمراسم چهلمین سالروز تاسیس سازمان خبات، پیام تشکیلات زنان خبات از طرف خانم زینب حسینی،‌‌ عضو کمیته مرکزی و مسئول تشکیلات زنان و پیام تشکیلات جوانان خبات از طرف خانم شایسته، عضو هیات اجرایی جوانان قرائت شد، و بعد از خواندن شعری از طرف ماموستا محمد سورین، ویژه گرامیداشت سازمان خبات چند سرود توسط گروه هنری سازمان خبات سرود اجرا گردید. پیام هایی هم از داخل کشور وازشهرهای مختلف کردستان ایران خطاب به سازمان خبات دراین برنامه خوانده شد.
در بخشی ازاین مراسم پیام سازمان مجاهدین خلق ایران به مناسبت چهلمین سالگرد تإسیس سازمان خبات، توسط برادر مجاهد محمد رضا(ادیب) خوانساری قرائت شد. در زیر متن این پیام را ملاحظه کنید:

 

پیام تبریک سازمان مجاهدین خلق ایران
چهلمین سالگرد تأسیس سازمان خبات کردستان ایران گرامی باد

دبیرکل محترم سازمان خبات کردستان ایران
کاک باباشیخ حسینی
پنجم شهریور سال ۱۳۹۹ ، چهلمین سالگرد تأسیس سازمان خبات کردستان ایران را به جنابعالی، مسئولان، کادرها و همه اعضاء، پیشمرگان و هواداران سازمان خبات و به‌‌هموطنان کرد تبریک میگوییم و به روح پرفتوح ماموستا سید جلال حسینی بنیانگذار ورهبر تاریخی وفرهیخته سازمان خبات درود می فرستیم که با تاسیس این سازمان سنگری مستحکم برای دفاع از حقوق مردم ستمدیده ومحروم کردستان ایران بوجود آورد.
براستی چهل سال ایستادگی بر اصل سرنگونی نظام ضدایرانی وضد بشری آخوندی که سرکوب و ستمش را مردم محروم کردستان با گوشت وپوست لمس کرده ومیکنند جای تهنیت وتبریک دارد .
واضح است که مرزبندیهای قاطع وهمیشگی، سازمان خبات کردستان ایران با دیکتاتوریهای شاه و شیخ ومقابله با توطئه های وزارت اطلاعات منحوس آخوندی برای مخدوش کردن مرزبندی مبارزات مردم دلیر کردستان وآلوده کردن آنها به بی مرزی با جانیان حاکم بر ایران وبقایای سلطنت، موجب شده، همواره آماج حملات واتهامات سخیف رژیم آخوندی و سازشکاران و حامیان مذاکره با جانیان حاکم برایران قرار گیرد، ولی سازمان خبات کردستان ایران، با پای‌فشردن برهمین مرز بندیها و بر مبارزه حق‌طلبانه مردم کردستان ایران و در پیوند با مبارزه مردم سراسر ایران و با هم‌پیمانی با سازمان مجاهدین خلق و شورای ملی مقاومت و پا فشاری بر طرح شورا برای خود مختاری کردستان ایران،یک سیاست اصیل و ترقیخواهانه را در کردستان ایران پیش برده است
سازمان خبات کردستان ایران همچنین با سیاست هشیارانه اش در زمینه پیوند با مقاومت سراسری، همه تبلیغات سخیف رژیم آخوندی در باره تجزیه طلبی پیشمرگان و مبارزان کردستان ایران را نقش بر آب کرده است .
 این سیاستهای سازمان خبات . در شرایطی که بحران سرنگونی سرتاپای رژیم آخوندی در برگرفته وجنبش های اعتراضی مردم که در همه شهرهای ایران روبه افزایش است ، راهگشا وراهنمای قابل اتکاء و وقابل اعتماد برای مبارزات مردم دلیر کردستان ایران بوده است .
تإکید کمیته مرکزی سازمان خبات روی این نکته که:«..... اجابت هرگونه درخواست فریبکارانه تحت نام مذاکره با این رژیم دیکتاتور جنایت و خیانت به تاریخ مبارزات مشروع جنبش حق‌خواهانه مردم کردستان است»
و بیان مهم دبیرکل خبات در مصاحبه اش که:«هرگونه گفتگو و مذاکره‌یی به ضرر اهداف شهدا و مردم کردستان است»، هرگز به مذاق مذاکره جویان وسازشکاران خوش نمی آید وطبیعی است که تحت عناوین مختلف سازمان خبات را مورد حمله قرار دهند . ولی همچنانکه برادر مجاهد مسعود رجوی در پیامشان بعد از گردهمایی سه روزه ایران آزاد در تیرماه گذشته و در آغاز چهلمین سال مقاومت انقلابی در برابر رژیم ضد بشری آخوندی گفت: «.......... از روشن شدن و تعمیق مرزبندی‌ بین آزادی با استبداد، بین مقاومت با تمامیت شیخ و شاه و فرهنگ و ایدئولوژی آنها، به‌غایت استقبال می‌کنیم. این فرصتی مغتنم برای هر جنبش به‌واقع دموکراتیک و انقلابی است تا بنای استبداد و دجالیت با هر رنگ و لعابی را از بن براندازد.
بگذارید شاه و شیخ با همة شکنجه‌گران و پاسداران و دم و دنبالچه‌ها و هم‌کاسه‌ها و مزدوران هر چه می‌خواهند بر ما بتازند. با هر چه دشنام و رذیلت است. با رکیک‌ترین الفاظ و با خشمی دیوانه‌وار.......این نشان می‌دهد که ما علیرغم همه برچسبها و بمبارانها و شکنجه‌ها و اعدام و قتل عام توانسته‌ایم دشمنان درونی و بیرونی خلق‌مان را به‌همین میزان پس برانیم، گسسته و برآشفته کنیم و در هم بکوبیم........»
سازمان خبات کردستان ایران، بعداز عبور۴۰ساله از فرازونشیب های مختلف مبارزاتی، اصالت خود را با مرزبندی قاطع با دیکتاتوریهای “شیخ و شاه »، بمثابه نیروی مبارز کردی به اثبات رسانده است به این جهت مجاهدین خلق ایران اطمینان دارند در شرایطی که ناقوس مرگ رژیم آخوندی به صدا در آمده است سازمان خبات بطور فزاینده‌ در مبارزه برای سرنگونی رژیم ولایت فقیه و دستیابی به‌آزادی ایران و خودمختاری کردستان ایران نقش خود را ایفا خواهد کرد.

سازمان مجاهدین خلق ایران
۲ شهریور ۱۳۹۹