اعدام یک مربی ورزش در همدان

رژیم ضد بشری آخوندی و قضاییه جنایتکار و فاسد آن صبح روز چهارشنبه۲۹ فروردین بهمن ورمزیار، یک مربی ورزش را در زندان مرکزی همدان حلق آویز کرد.

در پرونده وی که به سرقت مسلحانه از یک طلاقروشی متهم شده بود، هیچ شاکی خصوصی وجود نداشت.
به دنبال تلاش خانواده بهمن برای نجات فرزندشان از اعدام، رژیم آخوندی روز سه شنبه به دروغ خبر داد که حکم اعدام او را متوقف کرده است اما سحرگاهان چهارشنبه او را اعدام کرد.
هزاران زندانی در سراسر کشور در انتظار اجرای حکم اعدام هستند. یک زندانی بلوچ به نام عبدالمالک بلوچی از زندانیان زندان مرکزی زاهدان پس از تحمل شش سال و نیم حبس، در روز ۲۴ فروردین برای اجرای حکم اعدام به سلولهای انفرادی این زندان منتقل شده و در آستانه اعدام است.
رژیم آخوندی در حالی جوانان کشور را زیر عنوان سرقت و قاچاق اعدام می‌کند که بزرگترین سارقان تاریخ ایران خامنه ای و دیگر آخوندهای حاکم از باندهای مختلف و سپاه پاسداران و دیگر ارگانهای حکومتی هستند، که صدها میلیارد دلار اموال مردم ایران را چپاول کرده اند. هدف از این اعدام‌های جنایتکارانه شدت بخشیدن به فضای رعب و وحشت و مقابله با مردم به پاخاسته ای است که خواستار سرنگونی فاشیسم دینی حاکم بر ایرانند.
مقاومت ایران عموم مردم به ویژه جوانان را به همبستگی با خانواده های زندانیان و اعدام شدگان فرا می‌خواند و از جامعه جهانی خواستار اقدام فوری برای محکوم کردن این جنایتها و مشروط کردن مراوده با استبداد دینی به بهبود وضعیت حقوق بشر و توقف شکنجه و اعدام در ایران است.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۲۹ فروردین ۱۳۹۷ (۱۸ آوریل ۲۰۱۸)