اعتراف مهره رژیم: اعتراضات ادامه خواهد یافت، روحانی قدرت تغییر وضعیت را ندارد

سعید حجاریان، از مهره های اصلی باند مغلوب و از پایه گذاران اطلاعات آخوندی، با اشاره به شعار اصلاح طلب، اصول‌گرا دیگه تمومه ماجرا در جریان قیام سراسری دیماه، اعتراف کرد در جمهوری اسلامی اتاق همه نیروهای سیاسی [اعم از راست و چپ] یکی است؛ فقط موتور چپ‌ها عوض شده است.

وی گفت: مردم معترض در شرایط بد اقتصادی که خود در مضیقه هستند، فکر کردند، اصول‌گرایان و اصلا‌ح‌طلبان دست در دست هم در حال خوردن بیت‌المال هستند. بی‌پرده بگویم بعضی اصلاح‌طلبان سابقه رانت‌خواری‌شان به چند دهه پیش باز می‌گردد؛ رانت‌خواری در زمان حیات خمینی وجود داشت.
این مهره باند مغلوب رژیم هم‌چنین گفت: این اعتراضات ادامه خواهند داشت چرا که روحانی حقیقتاً قدرت لازم برای بهبود وضعیت را ندارد؛ در بدنه دولت فساد وجود دارد؛ برخی وزرا ناکارآمد هستند و از این گذشته دولت بخشی از حوزه اختیارات‌اش را با نهادهای نظامی شریک شده است.
حجاریان اضافه کرد: ما از اعتراضات اخیر سه درس گرفتیم؛ ما معتقدیم برای سیاست‌ورزی در ایران امروز نخست باید سه مشکل را مرتفع کرد. اول، استصواب شورای نگهبان، دوم، قوه قضائیه و سوم صدا و سیماست.
این مهره سابق اطلاعاتی رژیم با اشاره به یک نمونه از کلان دزدیهای حکومتی گفت: بلوک قدرت آن ۹ نفری هستند که ظرف چند روز و از طریق واردات ماشین به اندازه بودجه یک سال یک نهاد در جیب‌شان گذاشتند.
وی هم‌چنین با سوز و گداز درباره نقش مجاهدین در افشا و شکست افسانه اصلاح‌طلبی در درون حکومت ولایت فقیه گفت: واقعیت این است، شعار عبور از اصلاح‌طلبان اول بار توسط سازمان مجاهدین خلق و دقیقاً پس از دوم خرداد مطرح شد؛ سازمان مجاهدین خلق، خاتمی را فتنه نامید چرا که معتقد بود دولت اصلاحات طول عمر جمهوری اسلامی را زیاد کرده و برای آن فرصت خریده و سرنگونی را بیست سال به تعویق انداخته است؛ این موارد در بیانیه‌های سازمان مجاهدین خلق منعکس شده است. لذا سازمان مجاهدین از همان ابتدا اصلاح‌طلبان را خطرناک‌تر از اصول‌گرایان دانست و آن‌ها را پیچیده خطاب می‌کرد. همانطور که شاهد بودید در اعتراضات دی‌ماه هم لبه تیز انتقادات متوجه اصلاح‌طلبان بود و کسی با اصول‌گرایان کاری نداشت.