حرکتهای اعتراضی اقشار مختلف مردم علیه ستم و چپاولگری حکومت آخوندی

مردم غارت شده در تهران و شهرهای مختلف، به تجمعهای اعتراضی خود علیه دزدی و چپاول موسسه های حکومتی متعلق به سپاه پاسداران و دیگر ارگانهای غارتگر رژیم ادامه دادند.

در تهران، غارت شدگان موسسه حکومتی کاسپین در بیست و دومین روز تحصن خود در مقابل قضاییه آخوندی علیه سران و ارگانها چپاولگر رژیم شعار سردادند. در همین حال جمعی از غارتشدگان موسسه حکومتی پدیده شاندیز به جمع متحصنین در مقابل ساختمان قضائیه رژیم پیوستند.

در همین حال رژیم آخوندی در وحشت از گسترش تجمعات اعتراضی و تحصن شبانه روزی غارت شدگان در مقابل قضائیه آخوندی نیروهای سرکوبگر انتظامی را برای مقابله با معترضین در محل مستقر کرده است.

جمعی از زنان غارت شده توسط موسسه حکومتی پدیده شاندیز با پوشیدن کفن در حالیکه نیروهای سرکوبگر انتظامی آنها را محاصره کرده بودند در مقابل استانداری رژیم در مشهد دست به تجمع زدند.

جمعی از غارت شدگان موسسه غارتگر حکومتی ملل در اهواز، بوشهر، ماهشهر و الیگودرز برای چندمین روز مقابل این موسسه تجمع اعتراضی برپا کردند.

جمعی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد روز یکشنبه در اعتراض به کشته شدن یکی از دانشجویان دختر بدلیل نشت گاز در خوابگاه دانشجویان در مقابل دانشگاه تجمع اعتراضی برگزار کردند و خواستار استعفای رئیس این دانشگاه شدند.

جمعی از فارغ التحصیلان دانشگاه صنعت نفت روز شنبه در اعتراض به عدم استخدام فارغ التحصیلان توسط وزارت نفت در مقابل ساختمان مرکزی شرکت نفت تظاهرات کردند.

دیگر تجمعات اعتراضی اقشار مختلف مردم محروم در شهرهای میهن از این قرارند:
تجمع اعتراضی جمعی از مرغ فروشان مقابل فرمانداری تبریز در اعتراض به اخاذی های رژیم
تجمع اهالی اسلامشهر در اعتراض به برج سازی ایادی رژیم
تجمع اعتراضی دانشجویان غارت شده بهیاری و پرستاری علیه کلاهبرداری حکومت آخوندی و بلاتکلیفی شغلی خود در شهرهای همدان؛ زنجان، ایلام، ارومیه، مشهد، خرم‌آباد؛ کرمانشاه؛ سبزوار؛ شهرکرد و شیراز