زهرخوران اتمی - خامنه ای: در مقابل برداشته شدن تحریمها حاضریم چیزهایی بدهیم

ولی فقیه ارتجاع روز سه شنبه ۲تیر، در دیدار با اعضای مجلس ارتجاع به طور مشروح به بحران اتمی رژیم پرداخت و از جمله گفت: «ما از ابتدا گفته ایم می خواهیم تحریم های ظالمانه برداشته شود که البته در مقابل آن، حاضریم یک چیزهایی بدهیم به شرط اینکه صنعت هسته ای متوقف نشود. اجرائیات لغو تحریم ها نیز باید با اجرائیات تعهدات ایران متناظر باشد». او افزود: «ما برخلاف اصرار امریکایی ها محدودیتهای بلند مدت ۱۰، ۱۲ ساله را قبول نداریم و مقدار سالهای مورد قبول محدودیت را به آنها گفته ایم».

ولی فقیه زهرخورده از تیم مذاکره کنندگان اتمی رژیم نیز به شدت دفاع کرد و گفت: «امانت داری، غیرت، شجاعت و تدین از ویژگیهای اعضای تیم مذاکره کننده است».
او برای اولین بار اذعان کرد: «موضوع مذاکره با امریکایی ها مربوط به زمان دولت قبل است و به فرستادن واسطه به تهران برای درخواست مذاکره مربوط می شود»
وی در ادامه گفت: «در جریان مذاکرات امریکایی ها ۶ ماه وعده داده شده برای لغو تحریم ها را ابتدا به یک سال تبدیل کردند و بعد با زیاده خواهی های مکرر مذاکرات را طولانی و حتی تهدید به تحریم بیشتر کردند و از نظامی گری و روی میز و زیر میز سخن گفتند».
تلویزیون رژیم - ۲ تیر ۹۴