هراس آخوندهای حکومتی و سرکردگان سپاه از محکومیت داخلی و بین المللی قتل عام مجاهدین

به گزارش رسانه های داخلی و خارجی، احمد منتظری فرزند آقای منتظری به خاطر انتشار نوار صوتی مربوط به قتل عام ۶۷، ازسوی قضائیه و سپاه پاسداران خامنه ای به جاسوسی و تبانی با عربستان و مجاهدین متهم شده است.

رسانه های حکومتی بادرج اظهارات پاسدارمقدم فر مشاور فرمانده کل سپاه خامنه ای نوشتند: «مقدم‌فر با اشاره به نفوذ (مجاهدین) در بیت آیت‌الله منتظری و تأثیر این نفوذ در مواضع ایشان, تأکید کرد: انتشار چنین فایل ناقصی توسط آقای احمد منتظری نشان داد که متأسفانه هنوز جای پای (مجاهدین) در بیت آقای منتظری دیده می‌شود و ریشه‌کن نشده است.
خبر آنلاین- شنبه 23مرداد 1395

رادیو بین المللی فرانسه نیزگزارش داد: حمیدرضا مقدم فر، مشاور رسانه‌ای سپاه پاسداران، در واکنش به نشر فایل صوتی اظهارات آیت الله منتظری علیه اعدام های زندانیان سیاسی سال ۶۷ فرزند وی، حجت الاسلام احمد منتظری، را به وابستگی به سرویس های جاسوسی آمریکا و انگلیس و سازمان مجاهدین خلق ایران متهم کرد.
این رسانه فرانسوی افزود: در پاسخ به این اتهامات احمد منتظری تأکید کرده است که فایل صوتی آیت الله منتظری درباره اعدام های سال ۱۳۶۷ حاوی هیچ نکته تازه ای نبوده که پیشتر در اسناد مکتوب آیت الله منتظری درباره اعدام‌های سال ۶۷ نیامده باشد. افزون بر این، به گفته احمد منتظری، ائتلاف عربستان و سازمان مجاهدین خلق ایران را نه فایل صوتی آیت‌الله منتظری در محکومیت کشتار زندانیان سیاسی سال ۶۷، بلکه کسانی تقویت کردند که از دیوار سفارتخانه عربستان در تهران بالا رفتند.
ر.اف.ای-۱۴ اوت2016

پاسدار سرتیپ رمضان شریف مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران خامنه ای در واکنشی ترسان پس از انتشار اظهارات آقای منتظری علیه قتل عام مجاهدین زندانی، مدعی شد:«برخی کشورها در پی احیای این گروه برای مقابله با نظام اسلامی ایران هستند...دشمنان ما می خواهند از دریچه ماهواره, اینترنت و فضای مجازی, بین مردم ایران و فرهنگ دینی فاصله بیاندازند.
وی با سوزش از اینکه ولایت خامنه ای به عنوان اصلی ترین دولت حامی تروریسم شناخته میشود، به نحو ابلهانه یی اضافه کرد:”تلاش دولت‌های حامی تروریسم برای راه اندازی نمایش‌های خیابانی با حضور چهره‌های ...منطقه و اروپا و امریکا، نخواهد توانست آنها را زنده کند».
خبرگزاری صدا و سیما(رژیم): ۲۳/۵/۹۵

آخوند علیخانی ازاعضای پیشین مجلس ارتجاع با سوز وگداز از کارزار جهانی اشرف نشانها علیه اعدامها و قتل عام زندانیان سیاسی مدعی شد: تحرکات اخیر (مجاهدین) با پخش فایل صوتی آیت الله منتظری بی ارتباط نیست.
وی در مورد قتل عام وحشیانه مجاهدین زندانی در سال ۶۷ گفت: به اعتقاد من برخورد نظام با(مجاهدین), یک اقدام صحیح و به حق بود...
وی با سوز از گردهمایی مقاومت و تحولات سیاسی، افزود: اجلاس اخیر فرانسه به قول خودشان یک نمایش قدرت نمایی بود و بعد از آن نیز شاهد بودیم که با محمود عباس دیدار کردند.
سایت خانه ملت(رژیم)۲۴/۵/۹۵