بحران و هراس فزاینده رژیم و اذعان به جنایت علیه بشریت در قتل عام ۶۷ بدنبال انتشار نوار منتظری

احمد منتظری، فرزند آقای منتظری در مصاحبه یی در باره واکنش های حکومتی نسبت به انتشار نوار صوتی گفت: عکس‌العملها غیر منطقی است.

مثلا انصاری گفت:  این فایل تحریف شده، خب اگر تحریف شده پیداست که اصلش را دارند که این را تحریف شده می‌دانند. خواهش می‌کنم اصل را منتشر کنند تا مردم بدانند ما کجای آن را تحریف کرده‌ایم.
وی در مورد علت انتشار نوار صوتی اظهار داشت: الان سالگرد این اعدامهاست و بیست و هشت سال گذشته، معمولا اسنادی که محرمانه هستند بعد از حدود سی سال دیگر از حالت محرمانه در می آید و پخش می‌شود.
دراین مصاحبه از احمد منتظری سوال شد: «آیت الله منتظری در مصاحبه و نوشته‌هایشان درباره اعدام‌های 67 هیچوقت از واژه منافقین استفاده نکرده بودند و می‌گفتند مجاهدین خلق، اما در این فایل صوتی چندبار از کلمه منافقین استفاده می‌کنند».
احمد منتظری در پاسخ گفت:«ایشان در حالت عصبانیت دارد به زبان شنونده‌ها صحبت می‌کند و می‌گوید همین‌هایی را که شما می‌گویید منافق...، در واقع به زبان خود هیات تصمیم‌گیرنده اعدام‌ها صحبت کرده‌اند»
وی در مورد استقبال اجتماعی از انتشار این نوار و بحث قتل عام 67 اظهار داشت: واقعا فکر نمی‌کردم مردم تا این حد نسبت به وقایع تاریخی حساس باشند.
فرزند آقای منتظری درمورد چگونگی برداشته شدن نوار از وب سایت، گفت: «از اداره اطلاعات قم تماس گرفتند و گفتند نظر وزارت اطلاعات این است که فایل برداشته شود، گفتم تاثیری ندارد و منطقی‌ نیست، همه جای دنیا پخش شده است. گفتند به هرحال وزارت اطلاعات تاکید دارد که این کار انجام شود».
ایران وایر (وزارت اطلاعات)– پنجشنبه 21 مرداد 95

واکنشهای آخوندها و مهره‌های جنایتکار رژیم نسبت به سخنان منتظری خطاب به هیئت مرگ در جریان قتل عام زندانیان سیاسی در سال 67، همچنان ادامه دارد.

علی خمینی، نوه خمینی ضدبشر گفت: «ماجرای» سال ۶۷ «حاصل مدیریت» خمینی است. چرا معاندان نظام ... صرفا اعدام تعدادی از آنها را جنایت می‌دانند؟... ناجوانمردانه است اگر نظام را متهم بکنیم که چرا تند با مجاهدین برخورد کرده است.
نوه دژخیم با ابراز نگرانی از افشای قتل عام هولناک سال 67 افزود: «امروز یک عده دلسوز شدند می‌گویند چرا با اینها برخورد می‌کنید، چرا با (مجاهدین) برخورد کردید، چرا با بی‌حجاب برخورد کردید، چه می‌کرد نظام با اینها؟ باید مبارزه می‌کرد، محکم هم باید برخورد می‌شد. الحمدلله شد و کشور آرامش را دید. (منبع: مهر 22/5/95)
آخوند علم‌الهدی نماینده خامنه‌ای در خراسان رضوی، خواستار برخورد قاطع با احمد منتظری به خاطر انتشار فایل صوتی سخنان منتظری در مورد قتل عام زندانیان سیاسی در سال 67 شد و گفت: این نوار توهین به (خمینی) و اعلام جنگ قطعی با نظام است.
این آخوند جنایت پیشه در نمایش جمعه مشهد افزود: دشمنان جرأت کردند بعد از بیست‌وچند سال بیایند نوار ناهنجار یک پیرمرد را در جسارت به امام پخش کنند و باکمال جسارت و با کمال گستاخی، یک تشکیلاتی هم ادعا کند او پخش‌کننده نوار بوده، من امیدوارم دستگاه قضایی این مسئله را قاطعانه و سریعاً رسیدگی کند. (مهر 22/5/95)
آخوند مسیح مهاجری، از باند رفسنجانی و مدیر روزنامه جمهوری وحشت رژیم را به نمایش گذاشت و نوشت: اگر روزی آنها (مجاهدین) بر مقدرات این کشور مسلط شوند, نه به شما رحم خواهند کرد و نه به طرف مقابل شما... شما کافی است فقط به این یک ترفند کاملاً سیاسی کارانه توجه کنید که دشمن، نوار به اصطلاح افشاگرانه اهدائی شما را چند روز بعد از دیدار محمود عباس با (مریم رجوی) که این نیز چند روز بعد از حضور و سخنرانی (ترکی فیصل) در همایش (مجاهدین) در فرانسه صورت گرفت, پخش کرده است. (منبع: خبر آنلاین 23/5/95)
آخوند موسوی تبریزی، دادستان کل رژیم در دوران خمینی، درباره انتشار فایل صوتی منتظری گفت: ای کاش این اتفاق نمی‌افتاد. انتشار این فایل به ضرر (نظام) است و صلاح نبود که منتشر شود و متأسفانه این موضوع مورد سو‌ءاستفاده دشمنان نظام قرار گرفته است. (تابنک 22/5/95)
محمدرضا باهنر نایب‌رئیس قبلی مجلس ارتجاع در توجیه قتل‌عام سال 67 با استدلالی سخیف و با وقاحت گفت: «بنده اگر اپوزیسیون نظام شدم، باید پیه اعدام را هم به تنم بمالم. به هر دلیل اعتقادی، قدرت و هر چیزی می‌خواهم علیه نظام کار کنم. خب معلوم است که این چیزها را هم دارد. اگر کسی می‌خواهد علیه نظام کار کند، باید آماده همه چیز باشد. این‌که بگوییم فرش قرمز پهن کنید که من می‌خواهم بر علیه نظام کار کنم که نمی‌شود. (انتخاب 22/5/95 )
 پاسدار محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز گفت: برای زیر سؤال بردن (خمینی)، دور جدیدی از حملات به احمد خمینی را شروع کرده‌اند. (خمینی) پیش‌بینی کرده بود که پس از او به احمد خمینی هجوم می‌کنند.
منتظری در دیدار با هیأت مرگ گفته بود: احمد خمینی از چند سال پیش از قتل عام سال 67 اعلام کرده بود که حتی اعلامیه‌خوان مجاهدین نیز باید اعدام شود. (تابناک 22/5/95)