حمله آخوند روحانی به باند رقیب و مخالفان مذاکرات اتمی

آ

آخوند روحانی در سخنان خود در ورزشگاه تختی تبریز، دجالگرانه تلاش کرد خشم مردم و جوانان این شهر از دروغپردازی وتوطئه اخیر عوامل رژیم در جریان مسابقات فوتبال را فرو بنشاند، ولی با شعارهای اعتراضی جوانان خشمگین رو به روشد.

رئیس جمهور ارتجاع در سخنرانی خود در تبریز بر شرایط حساس و بحرانی رژیم به خاطر وضعیت وخیم اقتصادی و بحرانهای منطقه، انگشت گذاشت و باند رقیب را به خاطر مخالفت با مذاکرات اتمی به باد حمله گرفت و گفت: «ما حق نداریم از جیب مردم در جامعه افراط و شعارزدگی را ایجاد بکنیم».

او ادامه داد: «ما امروز در یک منطقه بسیار حساسی قرار گرفته‌ایم،
ما امروز در صحنه بین‌المللی به یک نقطه بسیار مهم رسیده‌ایم، ما امروز در حال شکست دادن نهایی ایران‌هراسی در سطح دنیا هستیم...
فکر نمی‌کنم کسی در کشور باشد که در پیروزی ملت ایران در مذاکرات هسته‌ای نگران باشد، فکر نمی‌کنم کسی در این کشور باشد که برای خروج از رکود و رونق اقتصادی در این کشور نگران باشد. یا ناراحت باشد.....
آیا کسی اجازه دارد دست به جیب مردم کند، اموال مردم را بردارد، زندگی مردم را به هم بپاشاند برای این که میخواهد سخن درشت و شعار تند بی‌خاصیت بزند. اگر کسی میخواهد شعار بدهد از جیب خودش نه از جیب ملت، ما حق نداریم از جیب مردم در جامعه افراط و شعارزدگی را ایجاد بکنیم. ما حق نداریم در این جامعه کاری بکنیم که مردم نگران شوند، برای آینده کشور مردم نگران شوند، برای امنیت آینده کشور».
تلویزیون رژیم - ۳۰ اردیبهشت ۹۴