آلمان - مهر تائید بر نقش سفارتخانه‌های رژیم در ترور

 

به یقین انتشار گزارش جدید از سوی اداره حراست از قانون اساسی در استان نورد راین وست فالن آلمان مبنی بر نقش سفارتخانه‌های رژیم در «جاسوسی و شناسائی» به‌نوبه خود مهر تائیدی بر مواضع و تحلیل‌های اصولی مقاومت ایران در این رابطه می‌باشد.

سخن از افشاء شبکه گسترده‌ای از فعالیت‌های مخرب دیکتاتوری خامنه‌ای در زمینه‌های تروریسم، شناسائی، طراحی و همچنین شرکت مستقیم در عملیات‌های تروریستی می‌باشد که نمونه کوچک آن را جامعه بین‌الملل از فردای دستگیری اسدالله اسدی، دبیر سوم سفارت رژیم در اتریش، به عینه مشاهده نمود.
گزارش مذکور در این رابطه تاکید می کند: «مقر رسمی وزارت اطلاعات در سفارت ایران در برلین، عملکرد مهمی در انجام شناسایی‌های سرویس مخفی برعهده دارد». (سایت مجاهدین خلق ۲۹ تیر ۱۳۹۷)

 به یقین وقوع ترورهای متعدد در خاک اروپا هرگز بدون هرگونه پشتوانه دیپلماتیک و وجود شبکه‌های اطلاعاتی رژیم امکان‌پذیر نمی‌باشد. بدین سان دیکتاتوری خامنه‌ای با گسیل نیروهای خبره خود در پوش دیپلمات و یا کارمندان وزارتخارجه و دولت، دست به سازماندهی و ساخت زیر شبکه های متعدد برای شناسائی، جاسوسی و ترور میزند.
دستگیری دو عضو وزارت اطلاعات رژیم در بلژیک و فرد سوم در هتلی در پاریس نه اولین آن و نه آخرین نمونه از نوع خود می‌باشد. پیشتر نیز پاسدار صحرا رودی که اکنون رئیس دفتر پاسدار لاریجانی، رئیس مجلس حکومتی است، بهمراه سلاح و مهمات در وین دستگیر گردید، اما متاسفانه به دلیل ساخت و پاخت و سایه شوم سیاست مماشات، با اسکورت پلیس اتریش به ایران بازگشت داده شد.

همچنین از داده‌های اطلاعاتی می‌توان این نتیجه منطقی را گرفته که به موازات استفاده رژیم از پوش دیپلماتیک، اکنون فعالیت‌های وزارت اطلاعات بخشا در پوش شرکت‌های تجاری و اقتصادی، انجمن‌های پوششی و یا در بسیاری از موارد در پوش فرهنگی بوده و بدین سان شبکه های جاسوسی خود را در کشورهای مختلف اروپایی برپا کرده است.

براین منطق می‌توان به یقین اذعان نمود که سه دستگاه اطلاعاتی موازی رژیم یعنی وزارت اطلاعات در دولت آخوند روحانی، سپاه پاسداران و نیروی تروریستی قدس همزمان و جدا از یکدیگر فعالیت‌های تروریستی و اطلاعاتی می‌کنند.
این گزارش با شاره به گوشه‌هایی از این فعالیت‌ها می‌افزاید: «در این ایالت مانند کل آلمان فعالیتهای سرویسهای اطلاعاتی ایران در درجه اول توسط وزارت اطلاعات و امنیت نجام می‌گیرد و تمرکز آن تحت نظر قرار دادن نیروهای اپوزیسیون و به‌طور خاص سازمان مجاهدین خلق ایران و شورای ملی مقاومت ایران است. وزارت اطلاعات تلاش می‌کند از طریق نفوذ در اپوزیسیون آنها را تحت نظر قرار دهد و با تبلیغات هدف دار آنها را بی‌اعتبار سازد».

ترجمان این جملات همان فعالیت‌های عوامل اطلاعاتی رژیم در شهرهای مختلف آلمان و به‌ویژه در شهر کلن و در پوش «منتقدین و جدا شدگان» می‌باشد که متاسفانه تا به امروز به دلیل سکوت و بی‌عملی دوایر مربوطه، با دستان باز دست به جاسوسی و شناسایی ایرانیان تبعیدی زده و یکی از منابع مهم تغذیه وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران رژیم آخوندی می‌باشند.
لذا خواست مقاومت ایران مبنی بر اخراج مانوران ریز و درشت اطلاعاتی و نیز بستن تمامی دفاتر، انجمن‌های پوششی، سفارتخانه‌ها و نمایندگی‌های دیکتاتوری تروریستی آخوندی، خواسته‌ای معقول و در چارچوب عرف و تعهدات بین‌المللی به‌ویژه منطبق با کنوانسیون‌های ملل متحد می‌باشد.