درگذشت دریغ انگیز خانم روح انگیز وثوقی (اسکندریان) - پیام تسلیت مریم رجوی

با کمال تأسف و تاثر مطلع شدیم که خانم روح انگیز وثوقی، همسر سرگرد حسین اسکندریان، عضو شورای ملی مقاومت ایران صبح امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ پس از تحمل مدتی طولانی رنج و تعب ابتلا به بیماری سرطان، در بیمارستانی در شمال فرانسه بدرود حیات گفت.

این زن آزاده که پس از حضور همسرش در پ‍رواز رهبر مقاومت از پایگاه یکم شکاری تهران به پاریس، در زمانی که در ایران با سختیها و آزار و اذیت های دیکتاتوری آخوندی مواجه بود، روحیه یی امیدوار و مقاوم داشت، پس از انتقال به خارج کشور و در جریان فعالیتها و تظاهرات حامیان مقاومت، پیوسته با مهربانی و دلسوزی یار وفادار مقاومت و به ویژه رزمندگان اشرفی بود و به آنها عشق می ورزید.

خانم مریم رجوی با ابراز تأثر از درگذشت خانم روح‌انگیز وثوقی (اسکندریان) فقدان او را به‌خانواده‌ او به‌ویژه همسرش آقای سرگرد حسین اسکندریان عضو محترم شورای ملی مقاومت ایران و فرزندان دلبندش صمیمانه تسلیت گفت و افزود:‌ خانم روح‌انگیز وثوقی خواهر عزیزی برای من و همه اعضای شورای ملی مقاومت بود. مهربانی و صمیمت او و وفاداری و پایداریش در ایستادگی علیه دشمن ضدبشری از یاد نرفتنی است. امروز خانواده بزرگ مقاومت از پرکشیدن او سوگوار است. اما بی‌شک او و همه یارانی که شمع وجودشان در این پایداری خاموش شد، در روز سرنگونی رژیم در گلخند مردم ایران دوباره بازخواهند گشت.