قیام مردم ایران - اوج شیادی آخوند روحانی

درحالیکه آخوند روحانی با گسیل معاون اول خود تلاش دارد تا اوجگیری قیام مردم در بیش از بیست شهر کشور علیه جور و ستم و فقر روبه رشد در میهن امان را لوث نموده و بخش‌هایی از آن را به باند مقابل و وجود دعواهای باندی وابسته نماید، اما با نیم نگاهی به ابعاد شعارهای رادیکال مردم به جان آمده علیه کلیت نظام آخوندی و به‌ویژه علیه شخص ولی‌فقیه به یقین به نتایج دیگری خواهیم رسید.

در این رابطه جهانگیر معاون آخوند روحانی دریک دروغ‌گویی آشکار گفت: «شاخص‌های اقتصادی کشور در وضعیت مناسبی است. ولی چند کالا گران شده است که دلایل خود را دارد».

وی سپس می‌افزاید: «کسانی که بانی برخی اقدامات علیه دولت شده‌اند، بدانند دود اقدامات آنها به چشم خودشان می‌رود. وقتی حرکت سیاسی در خیابان شروع می‌شود، دیگران بر آن سوار می‌شوند و کسانی که آن حرکت را شروع کردند، پایان دهنده آن نیستند». (خبرگزاری حکومتی ایسنا ۸ دی ۱۳۹۶

این سخنان در حالی بیان می‌شود که کمر مردم و اقشار ضربه‌پذیر به دلیلی رشد فقر و فلاکت گسترده در حال خرد شدن می‌باشد. وجود ۷ میلیون بیکار، چشم‌انداز ورود ۵ میلیون فارغ‌التحصیل به بازار بیکاران، رکود شدید اقتصادی که بنابرداده ای رژیم قریب ۶۰ درصد از واحدهای تولیدی و صنعتی را به تعطیلی کشانده است، افت ارزش پول ملی، وجود ۱۲ میلیون زیر خط مطلق و ۱۶ میلیون حاشیه نشین و بیش از ۷ استان به‌شدت ضربه خورده تماما ادله‌هایی بر دروغ‌گویی عامدانه و شیادانه معاون آخوند روحانی می باشند.

به موازات این واقعیات باید به شعارهای کوبنده مردم در شهرهای کشور علیه گرانی، فقر و کلیت نظام آخوندی اشاره نمود تا بهتر بتوان به ابعاد و عمق تنفر عمومی از دیکتاتوری ولی‌فقیه و پرت و پلا گویی های حکومت در این رابطه پی برد. سخن از شعارهایی است که تبلور خواسته‌های ملی برای رسیدن به آزادی و حاکمیت مردمی و اکنون در کوی برزن و در شهرهای میهن ناقوس مرگ دیکتاتوری ولی‌فقیه را به صدا در آوده اند.
 شعارهایی مانند:
- مرگ بر خامنه‌ای
-    - سوریه را رها کن، فکری بحال ما کن
- مرگ بر روحانی
- ملت گدایی ی کند، آقا خدایی می کند
- میمیریم، میمیریم، ایران رو پس می گیریم
- نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران
- آخوند با گم بشه
- آخوندا حیا کنید، مملکت رو رها کنید
- مرگ بر خزب الله
-    - سیدعلی حیا کن، مملکت رو رها کن
- نترسید، نترسید، ما همه با هم هستیم
-    - اصتقلال آزادی، جمهوری ایررنی
-    - زندانی سیاسی آزاد باید گردد
-    - اسلامو پله کردین، ملت رو ذله کردین
-    یه اختلاس کم بشه، مشکل ما حل میشه
- سید علی ببخشید، دیگه باید بلند شید
-    - آخوند خدایی می کند، ملت گدایی می کند
-    - توپ تانک فشفشه، آخوند باید گم بشه


-