عربده‌کشی‌های بوفالوی نظام علیه مردم به‌جان‌آمده!

آخوند علم الهدی نماینده ولی‌فقیه ارتجاع (بوفالوی نظام) در مشهد که مردم به وی لقب «کرگدن نظام» را داده‌اند در واکنشی هراس آلود از تبعات خشم و قیام روز گذشته مردم به‌جان‌آمده میهن امان علیه فقر و فلاکت به وضعیت بحرانی نظام آخوندی اعتراف نمود.

وی که در نمایش جمعه امروز مشهد سخنرانی می‌کرد، از جمله گفت: «در چنین شرایطی اگر دستگاههای امنیتی و انتظامی آشوبگران را به حال خود رها کنند دشمنان با انتشار فیلم و عکس در رسانه‌های خود بیان خواهند کرد که نظام جمهوری اسلامی در مشهد پایگاه انقلابی خود را از دست داده است».

وی سپس با دجالگری خاص آخوندی و ضمن ریختن اشک تمساح برای وضعیت بحرانی و معیشتی مردم، ادامه داد: «مردم در نظام اسلامی زندگی می‌کنند و باید مالشان محفوظ بماند و نیازهای اولیه زندگی‌شان تامین شود اما اگر این نیازهای مادی اولیه آنها تامین نشد، حق دارند آن را مطالبه کنند». خبرگزاری حکومتی ایسنا ۸ دی ۱۳۹۶

این سخنان در حالی بیان می‌شود که پیشتر کرگدن نظام مردم زجر دیده و ستم کشیده میهن امان را برای خروج از وضعیت بحران معیشتی به خوردن «اشنکه» دعوت کرده بود. وی در این رابطه گفته بود: «دشمن می‌خواهد به خاطر شکم ما را از پا درآورد» و سپس افزوده بود: «مشهدی‌ها مگر اشکنه پیاز داغ را یادتان رفته و آن زندگی را فراموش کرده‌اید؛ مگر قرار است برنامه همان باشد که قبلاً ‌بوده است». (سایت حکومتی تابناک ۶ مرداد ۱۳۹۱)

به یقین با نگاهی به جملات امروز این آخوند غارتگر حکومتی و دعوت مردم به خوردن اشنکه در سال ۹۱ به عمق دجالیت رژیم آخوندی با تمامی باندها و دستجات درونی و بیرونی آن پی می‌بریم.

سخنان اخیر آخوند علم الهدی در حالی بیان می‌شود که وی از طریق باندهای مافیایی به‌ویژه آخوند دژخیم رئیسی در تولیت آستان قدس، سالانه میلیاردها دلار از اموال ملی را به جیب خود و باندهای فاسد رژیم سرازیر میکند.

این تشکیلات که تماما تحت نظر بیت خامنه‌ای اداره می‌شود، دارای دستگاه‌های مالی عریض و طویل و انواع و اقسام شرکت‌ها و موسسات تابعه می‌باشد و به هیچ ارگان رسمی حساب و کتاب پس نمی دهد.

ابعاد غارت و دزدی‌های متولیان آستان قدس به حدی است که چندی پیش و در دعواهای باندی از وجود پرونده‌هایی مملو از اختلاس و فساد در این ارگان حکومتی پرده برداشته شد. برای نمونه سایت حکومتی آمدنیوز در گزارشی اعلام کرد که «مرتضی بختیاری، قائم مقام فعلی آستان قدس، مهدی عزیزیان، قائم مقام سابق را که به فساد متهم بوده، از کشور خارج کرده است».

همچنین باید به میزان اموال و دارایی‌های آستان قدس در دیکتاتوری ولی‌فقیه اشاره نمود که با مجموعه عظیمی از جواهر و زیورآلات از دوران صفوی، موسسات مالی، شرکت‌های ساختمان‌سازی، خودروسازی، سیمان، صنایع چوب، معادن و گرانیت، نخ‌ریسی، مواد غذایی، خدمات تلفن و اینترنت، کشاورزی و یا موسسات مالی که این بنیاد را به یک امپراتوری بزرگ مالی در منطقه تبدیل کرده است. مردم به‌جان‌آمده ایران شاهد هستند که بخش بزرگی از درآمدهای آستان قدس به موازات غارت و دزدی‌های نجومی سران رژیم به مصرف صدور تروریسم و بنیادگرایی در منطقه و کشورهای همسایه می‌رسد.