دست دیکتاتوری ولی‌فقیه از«اجلاس تغییر آب و هوا» کوتاه!

داده‌های رسانه‌ای سخن از سفر عنقریب آخوند روحانی به نمایندگی از دیکتاتوری ولی‌فقیه برای شرکت در «اجلاس بین‌المللی تغییر آب و هوا» در پاریس را دارند.

به یقین دعوت از یک دیکتاتور خون‌ریز آنهم در آستانه روز جهانی حقوق بشر مایه تأسف و ننگ بشر امروزی است، زیرا داده‌های بین‌المللی و به‌ویژه سازمان‌های مدافع حقوق بشر تماما سخن از بحرانی بنام نقض بنیادین حقوق بشر در دیکتاتوری خون‌ریز ولی‌فقیه را دارند.

بر این اساس در حالیکه رژیم آخوندی دارای بالاترین نرخ اعدام در جهان می‌باشد و در حالیکه طی هفته گذشته و به هنگام ورود هیئت اقتصادی، سیاسی، فرهنگی اتحادیه اروپا به تهران، ۱۸ نفر از سوی دستگاه قضائیه ولایت در شهرهای مختلف کشور حلق‌آویز شده‌اند، حضور آخوند جنایتکار روحانی در پایتخت «مهد آزادی و حقوق بشر» بدعتی ناشگون برای تمامی نیروها، شخصیت‌ها و انسان‌های همونانیست و آزادیخواه می‌باشد.

همچنین باید اذعان نمود، روحانی رژیمی را نمایندگی می‌کند که در زمینه حفظ محیط زیست سابقه‌ای سیاه و مخرب دارد. ابعاد غارت، سوء مدیریت، پروژه‌های مخرب سپاه پاسداران، فساد وجود باندهای مخوف مافیایی در این حاکمیت و اعطای پروژه‌های ضد زیست‌محیطی به بزرگترین سهامدار اقتصاد کشور یعنی سپاه پاسداران با بیش از ۵۰۰۰ موسسه و شرکت‌های زیرمجموعه، از جمله عوامل مهم برای تخریب محیط زیست و تغییرات آب و هوا در ایران آخوند زده می‌باشند.
تبعات این سیاست مخرب اکنون به بروز چالش‌هایی در زمینه سلامتی برای میلیون‌ها مردم ایران تبدیل شده است. رشد و نمو سرطان، بیماری‌های قلبی، پوستی، چشم، ام اس، استرس تنها گوشه‌هایی از پازل بحران زیست‌محیطی و تبعات آن در ایران می‌باشند.

به موازات این واقعیات باید به نقش ویژه آخوند روحانی در توسعه و نفوذ رژیم به کشورهای اسلامی و منطقه اشاره نمود. طی سال گذشته دولت «تدبیر و امید» دست به افزایش ۳۰۰ درصدی بودجه سپاه پاسداران و نیروهای بسیج سرکوبگر زده است. افزایش تولید و برد موشک‌ها، تجهیز نیروهای بنیادگرا و تروریستی به موشک‌های ساخت ایران، صدور بنیادگرایی عریان، جنگ و خون‌ریزی در سوریه و یمن، راه اندازی گروهای دست نشانده در بسیاری از کشورهای منطقه به‌ویژه در لبنان و عراق، اکنون جامعه کشورهای اسلامی را با چالشی بزرگ روبرو ساخته است.

به یقین آخوند روحانی نه راه حل، بلکه خود بخش بزرگی از مجموعه مشکلات یاد شده می‌باشد. پهن کردن فرش قرمز برای وی، نه تنها به فروکش کردن بحران‌ها کمک نمی‌کند، بلکه کلیت نظام آخوندی را در ادامه سیاست‌های مخرب خود جری تر می‌نماید.
ابعاد مخرب این وضعیت بحرانی را یک گزارش حکومتی با استناد به گفتگوی تلفنی روحانی برای دعوت به فرانسه اینگونه به تصویر کشیده است: «روحانی گفته است: ماجراجویی‌هایی که در منطقه از جانب برخی شاهزادگان کم تجربه انجام می‌گیرد، به ضرر کل منطقه است. حسن روحانی در این گفتگو همچنین حزب‌الله را دارای محبوبیت فوق‌العاده نزد ملت لبنان معرفی کرد و گفت سلاح‌های حزب‌الله صرفا دفاعی است».(سایت حکومتی شعار سال به نقل از خبرگزاری ایسنا ۱۹ آذر ۱۳۹۶)