ابراز خوشحالی رذیلانه رژیم آخوندی از فاجعه تروریستی پاریس و تلاش برای بهره برداری از آن

به دنبال فاجعه تروریستی جمعه شب۲۲ آبان (۱۳نوامبر) پاریس، رژیم ضد بشری آخوندی، پدرخوانده تروریسم بین المللی که نمی تواند خوشحالی خود را از این جنایت علیه بشریت پنهان کند، رذیلانه در صدد است از این تراژدی، برای توجیه کشتار مردم سوریه و ادامه حکومت دیکتاتور سوریه که عامل اصلی رشد و گسترش داعش هستند، بهره برداری کند.
ابوطالبی، مشاور سیاسی روحانی و سفیر سابق رژیم آخوندی در فرانسه، جنایت تروریستی در پاریس را «اجتناب ناپذیر» و «نتیجه اقدامات کورکورانه و مستدام غرب در جهت حمایت از تروریزم ... و عدم توجه به هشدارهای [رژیم] ایران طی چند سال اخیر خواند».

پاسدار سرتیپ مسعود جزایری، معاون ستاد کل نیروهای مسلح رژیم آخوندی، در این رابطه گفت: «فرانسوی‌ها تاوان حمایت دولت خود از داعش و تروریسم را پرداختند». وی که مقاومت مردم سوریه را تروریسم می خواند، گفت: «از همان ماههای نخست اقدامات تروریستی در سوریه و سایر کشورهای همجوار، ما تذکرات مکرر را به جامعه اروپا دادیم که تروریسم دامان آنها را خواهد گرفت». این پاسدار اروپا را به ادامه این جنایات تروریستی تهدید کرد و گفت: «غربیها‌ در صورت تداوم حمایتها از تروریسم... باید منتظر اعلام حالت فوق‌العاده در نقاط دیگر قاره اروپا باشند» (خبرگزاری سپاه پاسداران-فارس-۲۳آبان).
تسنیم، خبرگزاری نیروی تروریستی قدس فاجعه پاریس را «تروریسم خودساخته» فرانسه و اروپا خواند و نوشت:‌ خامنه ای طی چند سال گذشته چندین بار به سردمداران غرب اخطار داده که: حمایت از تروریسم در منطقه در نهایت به خودتان بازخواهد گشت...و در آینده نه‌چندان دور، این گروهها بلای جان همان کشورهای حامی خواهند شد. این خبرگزاری .با درج کاریکاتور رذیلانه یی زیر عنوان «تروریسم خود ساخته» چنین وانمود می کند که سرنخ داعش در دست فرانسه و رییس جمهور آنست.
آخوند روحانی، رییس جمهور رژیم آخوندی نیز روز پیش از این حمله تروریستی طی مصاحبه یی با تلویزیون کانال ۲ فرانسه آشکارا به حمایت از بشار اسد دیکتاتور خونریز سوریه پرداخت و بر لزوم تقویت وی تأکید کرد.
قدس آنلاین، وابسته به سپاه پاسداران در حالیکه اپوزیسیون سوریه را تروریست می خواند، نوشت: «آمریکا و کشورهای اروپایی به بهانه مقابله با رئیس جمهور قانونی سوریه از تروریستها حمایت می کنند و دست آنها را در ارتکاب جنایات بشری باز گذاشته اند و محصول چنین رویکردی حملات تروریستی پاریس است و اکنون داعش همچون سگی است که پاچه صاحبش را گرفته است و کشورهایی نظیر ایتالیا،‌ انگلیس و آمریکا نیز به حملات مشابه از سوی آن تهدید می شوند. کشورهای غربی اگر می خواهند گرفتار چنین فجایع انسانی نشوند باید بدون دخالت در امور داخلی کشورهای دیگر مانند سوریه تروریستها را ریشه کن کنند که این امر نیز لازمه اش این است که غربیها مسئولیت تعیین سرنوشت بشار اسد را ...به مردم سوریه واگذار کنند و به ریشه کن کردن تروریسم [بخوانید نیروهای مقاومت و ارتش آزاد سوریه] بپردازند.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۲۳ آبان ۱۳۹۴ (۱۴نوامبر ۲۰۱۵)