خروج نام مجاهدین و ارتش آزادیبخش و شورای ملی مقاومت ایران از لیست تروریستی استرالیا

حذف نام مجاهدین از لیست استرالیا

و ثبت نام سرکردگان سپاه خامنه ای

در لیست تروریستی وزارت خارجه استرالیا

دولت استرالیا هم سرانجام سرخ‌ترین نام ها، نام سازمان مجاهدین خلق ایران، ارتش آزادیبخش ملی ایران و نام شورای ملی مقاومت ایران را از لیست تروریستی وزارتخارجه اش خارج کرد. 
این آخرین دولت جهان است که در آن برچسب ننگین و شرم آور ارتجاعی و استعماری علیه مقاومت یک خلق در زنجیر و فرزندان رشیدش، در هم می‌شکند.
استرالیا که هر سه سال یک بار لیست وزارت خارجه اش در رابطه با تروریسم را بازبینی می کند، درخاتمه بازبینی این لیست طی ماههای نوامبر و  دسامبر ۲۰۱۶ نام سازمان مجاهدین خلق ایران، ارتش آزادیبخش ملی ایران و شورای ملی مقاومت ایران را، به رغم درخواستها و مطامع و معاملات رژیم پلید آخوندی، از لیست خود به طور کامل حذف کرد. در آخرین لیست وزارت خارجه استرالیا منتشر شده در ۱۴دسامبر۲۰۱۶ (برابر با ۲۴ آذرماه ) در سایت رسمی این وزارتخانه، نام مجاهدین و ارتش آزادیبخش و شورای ملی مقاومت که در لیست قبلی وجود داشت، حذف شده است.
ترتیبات حذف رسمی از لیست، اخیراً در پاسخ به نامه سناتور ویلیامز اطلاع داده شده است.

در  لیست تروریستی وزارت خارجه استرالیا که نام مجاهدین، ارتش آزادیبخش و شورای ملی مقاومت، در آن حذف شده، اسامی مهمترین مهره های نظامی خامنه ای و ارگانهایی حکومت آخوندی که در ارتباط با برنامه های موشکی و اتمی دیکتاتوری آخوندی هستند، وارد شده است و هرکدام از آنها مشمول تحریمها و مجازاتهای خاصی از سوی دولت استرالیا و تحریمهای بین المللی هستند.

در میان مهره ها وارگانهای رژیم آخوندی اسامی زیر به چشم می خورد :
- پاسدار –سرلشکر محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران حافظ نظام ولایت فقیه
- و  پاسدار -سرلشکر قاسم سلیمانی سرکرده نیروی تروریستی قدس سپاه پاسداران

- پاسدار-سرلشکر رحیم صفوی مشاورعالی نظامی خامنه ای و فرمانده کل پیشین سپاه پاسداران


خانم مریم رجوی، رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران، این پیروزی را که با تلاشهای یاران اشرف نشان و حامیان مقاومت ایران در استرالیا بدست آمده به همه هواداران و دوستداران مقاومت بخصوص پناهندگان و پناهجویان ایرانی در استرالیا تبریک گفت. هموطنانی که توطئه های رژیم آخوندی و برچسبهای آخوند ساخته باعث فشارهای ضد انسانی و تضییع حقوق آنها شده است.