وقاحت قوه قضائیه خامنه ای: ما زندانی سیاسی نداریم

 

قوه قضاییه ولی فقیه ارتجاع با وقاحت آخوندی اعلام کرد که در ایران تحت حاکمیت آخوندها، زندانی سیاسی وجود ندارد و اینها کسانی هستند که جرم و اقدام علیه امنیت انجام داده‌اند!.

سخنگوی قوه پلید قضاییه، که در مورد قتل فجیع زندانی سیاسی علیرضا شیرمحمدعلی با ۲۶ ضربه چاقو توسط دو مجرم عادی در زندان فشافویه صحبت میکرد، گفت: امروز برخی در داخل کشور افرادی از وابستگان به مجاهدین را که قویترین تشکیلات تروریستی کشور و بلکه جهان هستند، از آنها به زندانیان سیاسی تعبیر میکنند در حالیکه آنها با اصل نظام مخالفند و ما امروز واقعاً زندانی سیاسی نداریم.

اسماعیلی ـ سخنگوی قوه قضائیه رژیم آخوندی - تلویزیون افق رژیم ۹/۴/۹۸
مجری: سؤال بعدی آقای اسماعیلی این هستش که چرا بعضی زندانیان سیاسی باید در کنار مجرمین کیفری نگهداری بشوند اتفاقاتی مثل ماجرای فشافویه در واقع به‌وقوع بپیونده آیا قوه قضائیه واقعا این تصمیم را داره که پیشگیری بکنه یک همچین اتقافاتی یا خیر؟.
اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه: ببینید اولاً من اصرار بکنم که ما زندانی سیاسی نداریم.
مجری: توضیح بدهید
اسماعیلی: بله ما کسانی که بعضاً ادعا می‌کنند زندانی سیاسی اینها کسانی هستند که جرم اقدام علیه امنیت انجام داده اند ما مایه تأسف ماست که امروز برخی در داخل کشور هم افرادی از وابستگان به جریان نفاق را که قویترین تشکیلات تروریستی کشور و بلکه جهان هستند و دستشان به خون هزاران شهید ترور آلوده است اینها رو عرض کنم خدمتتون که ازشون تعبیر می‌کنند به زندانیان سیاسی. نه اینها با گروه‌های تروریستی خیلی‌هاشون با اصل نظام، با اصل انقلاب با سرویسهای جاسوسی در جریان نفوذ و غیر نفوذ اینها همکاری داشتند ما امروز واقعاً زندانی عرض کنم خدمتتون زندانی سیاسی نداریم!.

سخنگوی قضاییه پلید آخوندی در توجیه قتل فجیع علیرضا شیرمحمد علی، سه بار گفت که اینکار در یک لحظه غفلت صورت گرفته است.
اسماعیلی ـ سخنگوی قوه قضائیه رژیم: «قصه اخیر زندان فشافویه این در یک آن و یک لحظه و با یک غفلت! در آنجا عرض کنم تعدادی زندانی امنیتی بودند که ۱۶نفر بودند در آن بند و در قسمت مجاور آن این دو نفری بودند که زندانیان جزو اراذل و اوباش بودند از جای دیگری به دلایلی منتقل شده بودند آنجا و اینها به نوبت از هواخوری استفاده می‌کردند از هواخوری مشترک به نوبت و تحت عرض کنم یک لحظه غفلت! زمان توزیع غذا که در بند باز میشه و در هواخوری باز میشه که غذا رو بیاورن داخل با یک لحظه غفلت! این عرض کنم خدمتتون که از هواخوری وارد مجموعه‌ای میشه که مقتول آنجا نگهداری می‌شده و باعث درگیری و به‌قتل رساندن اون میشه.

یادآوری می‌کنیم که دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران در روز ۲۱ خرداد گذشته با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: زندانی سیاسی علیرضا شیرمحمدعلی ۲۱ساله روز گذشته(دوشنبه ۲۰خرداد) در زندان فشافویه (زندان مرکزی تهران بزرگ) در یک طرح جنایتکارانه از سوی رژیم آخوندی، با ضربات چاقو به طرز فجیعی به قتل رسید. مهاجمان دو تن از مزدوران رژیم در میان مجرمان خطرناک بودند. علیرضا شیرمحمدعلی از اهالی نازی‌آباد تهران از اواسط تیرماه گذشته دستگیر و به اتهامات مسخره‌ای مانند توهین به خمینی و خامنه‌ای و تبلیغ علیه نظام به ۸سال زندان محکوم شده بود.
او از ۲۳اسفند تا ۲۷فروردین گذشته در اعتراض به عدم تفکیک زندانیان سیاسی از مجرمان عادی و خطرناک و عدم امنیت جانی و در اعتراض به شرایط وخیم بهداشتی و زیستی زندان در اعتصاب غذا به‌سر می‌برد.

سخنگوی مجاهدین در باره وقاحت بی‌مانند قضاییه آخوندها گفت: در تاریخ معاصر ایران، نخستین بار دژخیمان و شکنجه‌گران ساواک و دادرسی ارتش شاه طبق فرهنگ دیکتاتوری سلطنتی ادعا کردند که زندانی سیاسی ندارند و فقط ۳ هزار زندانی امنیتی دارند. منظورشان این بود که حقوق زندانیان سیاسی طبق قوانین همان زمان را زیرپا بگذارند، در شکنجه دست باز داشته باشند و در محاکمه نیز نیازی به هیأت منصفه و وکیل مستقل نباشد.
سردمداران و دژخیمان و شکنجه‌گران ولایت فقیه نیز میخواهند برای هر جنایت و شقاوتی دست باز داشته باشند و از این رو ادعا می‌کنند زندانی سیاسی ندارند.
البته خمینی قبل از اینکه به قدرت برسد و سلطنت مطلقه ولایت فقیه را اعلام کند، می‌گفت که ما زندانی سیاسی نخواهیم داشت. منظورش این بود که رژیمی برقرار خواهد کرد که در آن مخالفت سیاسی موضوعیت نداشته باشد. سخنگوی مجاهدین با تأکید بر ضرورت بازدید یک هیأت بین المللی از فشافویه و تحقیق در باره قتل شهید علیرضا شیرمحمدعلی خاطرنشان کرد: آمران و عاملان جنایت و یکایک دژخیمان قضاییة سفاک آخوندی، به ویژه سرکرده آن، آخوند رئیسی جلاد قتل عام زندانیان سیاسی در سال ۶۷ و جانوران وحشی از قبیل اژه‌ای و اسماعیلی و محمدجواد لاریجانی، باید در مقابل عدالت قرار بگیرند و به سزای اعمالشان برسند. این خواست مردم ایران و همة قیام کنندگان برای آزادی و عدالت است و بی‌گمان محقق خواهد شد.