بلوف درمانی آخوند روحانی: صادرات نفت ما بعد از ۱۳ آبان به‌مراتب بهتر شده!

 

آخوند روحانی بعد از جلسه‌ای از سران سه قوه حکومت آخوندی از کنترل روزمره خامنه‌ای بر اقدامات تصنعی نظام برای مهار بحران ارزی و اقتصادی خبر داد و گفت: امروز جلسه‌ای داشتیم که این سیاست را چگونه اجرایی کنیم. 

آخوند روحانی گفت: «در بخش اقتصاد ما در هفته‌های گذشته چارچوبی را تنظیم کرده بودیم که این چارچوب درواقع به یک نحوی مسئله بودجه سال آینده را و هم سیاست‌هایش دربر می‌گرفت.
مقام معظم رهبری رهنمودی را دادند بر مبنای این رهنمود جدید امروز ما جلسه‌ای داشتیم که این سیاست را چگونه اجرایی و عملیاتی کنیم».


رئیس‌جمهور ولایت‌فقیه، که با فریادهای دروغ‌گو دروغ‌گوی زحمتکشان و مردم غارت‌شده و به ستوه آمده، مواجه است، در"بلوف درمانی"،رکورد جدیدی برجای گذاشت و به نحو مضحکی مدعی شد بعد از اجرایی شدن تحریم‌های نفتی و مالی، همه‌چیز برعکس شده و می‌خواهم به‌صراحت بگویم که صادرات نفت ما بعد از ۱۳ آبان به‌مراتب بهتر شده!

وی افزود: «امروز البته یک‌بخشی از جلسه ما هم در مذاکره با وزیر نفت و شرایط فروش نفت گذشت و بحمدالله شرایط مناسب و خوبی داریم آمریکایی‌ها هدفشان این بود که جلوی صادرات نفت ما را بگیرند و من می‌خواهم به‌صراحت به مردم خودمان بگویم که صادرات نفت ما بعد از ۱۳ آبان به‌مراتب بهتر شده!! ا …
… بعد از ۱۳ آبان که آمریکایی‌ها بسیار در انتظار این بودند که شاهد یک به‌هم‌ریختگی درزمینهٔ اقتصاد کشور باشند،‌ مردم بزرگوار ما همه فعالان اقتصادی به‌گونه‌ای عمل کردند که خوشبختانه همه‌چیز به‌عکس شد، یعنی آمریکایی‌ها می‌خواستند بعد از ۱۳ آبان تورم،مشکلات اقتصادی، مسائل بازار ارز، همه‌چیز را به نحوه دیگری ببینند و خوشبختانه هم بانک مرکزی هم بخش‌های دیگر اقتصادی و هم مردم عزیز و بزرگوار ما به‌گونه‌ای عمل کردند که کاملاً هم برای همه دنیا و همه داخل کشور ما محسوس است که آرامش مردم بعد از ۱۳ آبان مقداری بیشتر شده و همه تلاش‌ها این است که این آرامش را ادامه بدهیم و بتوانیم مشکلاتی که روی دوش مردم هست این مشکلات را بکاهیم».