اعتراف مهره های رژیم به فساد در سیستم مالی و کمکهای مالی به گروههای ترورستی

 

تلویزیون حکومتی اعتراف برخی از کارشناسان اقتصادی رژیم در مورد فساد در سیستم مالی حکومت آخوندی را پخش کرد که در آن تأکید شده حتی در صورت امضای اف.ای.تی.اف کمکهای مالی به گروههای تروریستی رژیم نظیر حزب‌الشیطان لبنان قطع نخواهد شد و کمکها نه از طریق بانکی بلکه به صورت نقدی پرداخت خواهد شد.

پازوکی در تلویزیون رژیم: ببینند ما الان مشکل مون اینه که بخشی از سیستم موسسات پولی ما موسسات بانکی ما داره پولشویی میکنند این را من نمیگویم آقای رئیس جمهور هنگامی که لایحه بودجه سال ۹۷ را تقدیم پارلمان میکرد عین عبارت ۲۵ درصد نقدینگی ما در اختیار موسسات غیر متشکل پولی ست و اینها دارند پولشویی میکنند پولهای کثیف داره وارد اقتصاد میشه پولهای کثیف چیه؟ پولهای نشأت از مواد مخدر پولهای نشأت ازقاچاق کالا. من فکر میکنم این مقررات اف ای تی اف اصلا به نفع اقتصاد ایران است. اگر این مقررات را نپذیریم حتی افغانستان حاضر نیست با ما کار کند، من اخیرا در یک برنامه یکی از شبکه های بین المللی دیدم یک تاجر افغان مصاحبه میکرد و میگفت ما فقط میتوانیم با ایران بصورت چمدانی و بصورت کش یعنی نقدی معامله کنیم.
شاکری: ما کشوری هستیم که درگیر شدیدترین تحریمهای تاریخ جهانیم در این شکی وجود نداره آمریکایی ها از ورژن قبلی تحریم که تحریمهای موضوعی بود نفت را میزدند بانک را میزدند امروز به یک ورژن جدیدتری رسیدند تحریم نام به نام میکنند تحریم موضعی میکنند مثل کاتسا مثلا اینها که توی بهار خوردند یا آقای سیف وقتی تحریم شد از طریق اس تی جی خورده بود ایشون از طریق کاتسا خورده بود. من امروز بحثم روی شفافیت است و اف ای تی اف یعنی شما لطف کنید این را پاسخ بدهید اگر مقررات اف ای تی اف من شما را ارجاع میدهم به سید حسن نصرالله این روحانی انقلابی که منافع ملی مردم لبنان برایش مهم است مصاحبه ایشون را در یکی ازشبکه های بین المللی دیدم ایشون بخاطر اینکه بانکهای لبنان تحریم نشه آمد مصاحبه کرد گفت آقا ما مخلص جمهوری اسلامی هستیم پول مون را هم از جمهوری اسلامی میگیریم ولی پول ما از طریق سیستم بانکی نمی آید از طریق چمدان و بصورت نقدی، حسن نصرالله برایش منافع ملی مطرح است. اگر مقررات اف ای تی اف را نپذیرید آن چارچوبه بفرمائید که چه چیزش برای منافع ملی ما خطرناک است؟ ... حتی بانکهای ترک با ما کار نخواهند کرد حتی اتحادیه اروپا ... اگر نپذیریم امکان نداره که ما بتوانیم با جامعه جهانی کار بکنیم.  مثلا مشکلاتی برای بعضی از نهادها فرض کنید مثلا برای کمک به حزب الله اتفاق می افته برای کمک به نهضتهای آزادیبخش اتفاق می افته من میگویم کمک به حزب الله تا آنجا که من اطلاع دارم اصلا از طریق سیستم بانکی انجام نمیگیره ....