تشدید کشمکشهای درونی رژیم آخوندی در پی اعلام دیدارهای مخفیانه ظریف با جان کری

 

اعلام دیدارهای پنهانی ظریف با جان کری، به کشمکشهای درونی حکومت آخوندی دامن زده است.

کیهان خامنه‌ای با عنوان دولت معطل وزارت خارجه وزارت خارجه معطل جان کری!، نوشت: در شرایطی که مردم چشم انتظار تدابیر اقتصادی دولتمردان هستند، دولت تمامی تخم‌مرغ‌های خود را در سبد وزارت خارجه چیده و وزارت‌ خارجه نیز تمامی تخم‌مرغ‌های خود را در سبد برجام چیده است. علی‌رغم تجربه پرهزینه و عبرت آموز برجام، اکنون جان کری در جایگاه منجی نشسته و به ظریف درخصوص حفظ برجام مشاوره می‌دهد!
کیهان خامنه‌ای افزود: ظریف در حالی مشغول دیدارهای منظم با یکی از مقامات سابق آمریکایی است که همزمان با حمله آزادانه گروههای تروریستی به سفارتخانه‌های ایران، چند دیپلمات جمهوری اسلامی در کشورهای مختلف اروپایی به بهانه‌های واهی بازداشت و مصونیت دیپلماتیک آنها به شکل غیر قانونی لغو شده است.

کیهان خامنه‌ای در ادامه، درباره ناتوانی دولت آخوند روحانی در ایجاد محدودیت برای مجاهدین و شکست طرحهای تروریستی رژیم در اروپا نوشت: در تیرماه سال جاری دستگاه اطلاعاتی بلژیک با انتشار بیانیه‌ای مدعی شد که یکی از دیپلمات‌های سفارت ایران در وین، پایتخت اتریش که قصد داشته در نشست مجاهدین در نزدیکی پاریس بمب‌گذاری کند، در آلمان بازداشت‌ شده است. به عبارت دیگر کارمند رسمی سفارت ایران در اتریش در آلمان دستگیر شده و تمام موازین و پروتکل‌های دیپلماتیک درباره او نادیده گرفته شده است.
علاوه بر این، ۳۰ مرداد سال جاری نیز دولت آمریکا دو ایرانی را به اتهام جمع‌آوری اطلاعات درباره اعضای مجاهدین دستگیر کرد. ۹ اردیبهشت سال جاری نیز آمریکا، ۳ ایرانی را به اتهام تلاش برای صدور قطعات خودرو به ایران دستگیر کرد.

مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا امروز دوشنبه درپیامی درباره دور دوم تحریمها علیه رژیم آخوندی شامل تحریمهای نفتی و بانکی گفت:‌ «با آمدن ۱۳آبان، قوانین متفاوتی در مورد هرکسی که بخواهد با رژیم ایران تجارت کند، اجرا می‌شود. هم اکنون نیز کشورهای بسیاری دست به اقداماتی برای تـرک ایران، زده‌اند».