فراخوان ایرانیان مقیم لوکزامبورگ به وزیر خارجه لوکزامبورگ در محکومیت توطئه تروریستی رژیم

به دنبال برملا شدن توطئه تروریستی ملایان حاکم بر ایران در خاک اروپا, انجمن حقوق بشری ایرانیان و انجمن جوانان ایرانی در لوکزامبورگ در نامه های جداگانه به وزیر خارجه لوکزامبورگ خواستار محکوم کردن این اقدام تروریستی رژیم فاشیسم مذهبی ایران شدند.

در این نامه آمده است؛ همانطور که مطلعید، رژیم ایران یک بار دیگر یک توطئه تروریستی را در خاک اروپا طراحی کرده بود. توطئه ای که بلژیک آنرا کشف کرد: یک دیپلمات ایرانی در سفارت اتریش در کادر یک توطئه سوء قصد انفجار بمب در گردهمائی اپوزیسون رژیم ایران و رهبران این اپوزیسیون است.
 
اگر این توطئه تروریستی با دستگیری دیپلمات تروریست رژیم در آلمان و یک زوج ایرانی- بلژیکی و یک ایرانی دیگر در فرانسه خنثی نمی شد جان همه شرکت کنندگان در این گردهمائی در خطر بود و حمام خون راه می افتاد.
 
در این نامه مهم ترین مسئله ای که اشاره شده، این است که مواد انفجاری بین دیپلمات رژیم ویک زوج ایرانی- بلژیکی در خاک لوکزامبورگ رد وبدل شده و فیلمهای موجود حقیقت این خبر را اثبات می کند.
 
ایرانیان و به خصوص جوانان ایرانی مقیم لوکزامبورگ که در گردهمائی بزرگ اپوزیسیون رژیم ایران شرکت کرده بودند، نگرانی عمیق خود را از تحرکات مزدوران رژیم در خاک اروپا اعلام کرده و خواستار محاکمه اسد الله اسدی دیپلمات تروریست رژیم ایران جهت افشای توطئه های تروریستی رژیم ایران شدند.

آنها همچنین از دولت لوکزامبورک خواستند که بر علیه این اقدام تروریسی موضع قاطع گرفته و آن را محکوم نمایند.