ادعای آخوند روحانی در آمادگی برای خروج از برجام

در حالی که آخوند روحانی در سخنرانی خود در تبریز برای رفع و رجوع سخنرانیش در روز ارتش رژیم که باند رقیب آن را طعنه به سپاه پاسداران ارزیابی کرده بود، به تمجید از ارگانهای سرکوبگر پرداخت، یک عضو مجلس رژیم در جلسه علنی روز سه‌شنبه گفت: «آقای روحانی از اختلاف افکنی بین سپاه و ارتش و لفاظی در این موضوع امنیتی دست بردارید در این تفرقه افکنی هیچ خیری برای شما و دوستانتان نیست».

آخوند روحانی، در سخنرانی خود در تبریز، با اشاره ضمنی به خروج احتمالی آمریکا از برجام گفت رژیم دربرابر آن برنامه ریزی کرده است.

آخوندروحانی هم چنین مجیز گویی برای سپاه پاسداران ولایت خامنه ای و سایر نیروهای مسلح و سرکوبگر به خاطر برقراری امنیت پرداخت و گفت: «امروز به برکت دلاوریهای سپاه پاسداران عزیز و غیور, ارتش جمهوری اسلامی ایران, بسیج ایثار گرا و فداکار ما شاهد امنیت مثال زدنی ایران عزیز مان هستیم...
آنها که در کاخ سفید نشسته اند بدانند به تعهداتشان پایبند باشند یا نباشند...  اگر کسی بخواهد به ملت ما پیمان ما خیانت کند بداند عواقب وخیمش شامل حال خود آنها خواهد شد.

مردم ایران دولت ایران برای تمام مراحل مختلف در برابر آنها برنامه ریزی کرده است ما مشکلی را پیش رو نخواهیم داشت...
ما برای آرامش مردم تصمیمات قاطع و محکمی را راجع به ارز کشور اتخاذ کردیم کسی نگران واردات و صادرات نباشد کسی نگران کالاهای مورد نیاز کشور نباشد ما در برابر توطئه خارجی و برخی از افراد کوتاه بین در داخل برنامه ریزی قاطعی را انجام داده ایم».

در حالی که آخوند روحانی در سخنرانی خود در تبریز برای رفع و رجوع سخنرانیش در روز ارتش رژیم که باند رقیب آن را طعنه به سپاه پاسداران ارزیابی کرده بود، به تمجید از ارگانهای سرکوبگر پرداخت، یک عضو مجلس رژیم در جلسه علنی روز سه‌شنبه گفت: «
ما شنیدیم که کشورهای آلمان فرانسه انگلستان با آمریکا میخواهند همکاری بکنند ضمن اینکه از برجام خارج نشوند ولی تحریمهای بیشتری رو علیه ایران بخواهند اعمال کنند من بعنوان.... عضو کمیسیون امنیت ملی به وزارت خارجه میگم که واقعا اگر قرار باشه که از برجام فقط یک پوسته ای بمانه و تحریمها بخواد علیه ایران اعمال بشه حضور ما در برجام دیگه معنا نداره».