حملات جدید باند رقیب به آخوند روحانی به خاطر پیامدهای برجام

تریبونهای نمایش جمعه رژیم شاهد حمله به آخوند روحانی به خاطر پیامدهای برجام بود.

آخوند ابوالقاسمی سخنرانی پیش از خطبه نمایش جمعه مشهد گفت:‌ «مدر این کشور در طول سالیان گذشته بجای تقویت روحیه خود باوری به جای اتکا به توان داخل گفته شد که ما باید با بیگانگان وارد مذاکره بشویم تا مشکل آب آشامیدنی ما هم حل بشود، ... امروز می بینیم که وضعیت به جایی رسیده است کشورهای مستکبر اروپایی میگند ما میخواهیم ایران رو تحریم کنیم تا امریکا از برجام خارج نشود یاللعجب برجامی که قرار بود یک شبه همه تحریمها را بردارد خودش سبب تحریم بیشتر شده است ...».

پاسدار صفار هرندی سخنران پیش از خطبه نمایش جمعه تهران گفت:‌ «آقای معمر قذافی که خیال میکرد در نزدیک شدن به غرب و امریکا میتونه آینده خودش رو با ثبات بیشتری رقم بزنه الان کجاست؟ آقای بن علی در تونس چه سرنوشتی پیدا کرد؟ آقای حسنی مبارک چه سرنوشتی پیدا کرد؟ آقای علی عبدالله صالح اینها کسانی هستند که فکرشون مثل همین بعضی از این وطنی های ما بوده که فکر میکردند ما از نزدیک شدن به آمریکا آینده رو برای خودمون بیمه میکنیم ولی امروز ورشکسته های بزرگ عالم همین ها هستند ...
در قصه برجام ما یک اندک تمایلی در حقیقت حالا با یک برداشتی که بخشی از مسئولین داشتند تمایلی به اون سمت نشان دادیم که اومدیم میخواهیم مسائل مون رو با جهان حل بکنیم سیر تدارک برای تحریم علیه ما از اون زمان گسترده تر شد».