حرکتهای اعتراضی غارت شدگان و دیگر اقشار مردمی علیه ستم و چپاول حکومتی

غارتشدگان موسسات حکومتی البرز ایرانیان، آرمان وحدت و افضل توس که از استانهای مختلف به تهران آمده بودند، روز چهارشنبه برای دومین روز در مقابل مجلس ارتجاع تجمع کردند.

غارت شدگانی که از اهواز آمده بودند، اعضای قلابی مجلس ارتجاع از اهواز را مخاطب قرارداده و شعار مرگ بر خائن سر دادند. .نیروهای سرکوبگر رژیم اجازه گرفتن عکس و فیلم نمی دادند. تظاهر کنندگان شعار میدادند: پولهای ما تو حصره روحانی توی قصره/ سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن.

شهرهای میهن از جمله تهران،‌ رشت، بروجرد، هویزه و دشت آزادگان، کازرون، طبس و دزفول شاهد اعتراضات اقشار مختلف مردم میهنمان علیه رژیم ظالم و ستمکار آخوندی است:
در تهران کارگران کاشی گیلانا، در رشت خریداران واحدهای تجاری مجتمع آدینه، در بروجرد دانشجویان دانشگاه این شهر، در هویزه، کارآموزان وزارت نفت در این شهرستان که دوره آموزشی خود را با موفقیت گذرانده اند، در کازرون دانشجویان علوم آزمایشگاهی دانشگاه آزاد، در دزفول، کارگران فضای سبز منطقه ۳ شهرداری این شهر، و در طبس، کارگران انتقالی معدن البرز غربی در اعتراض به پایمال شدن حقوق و مطالباتشان اعتصاب و تجمع های اعتراضی برپا کردند.