ابراز تسلیت و همدردی با زلزله زدگان و فراخوان به جوانان برای کمک به آسیب دیدگان

خانم مریم رجوی رییس جمهور برگزیده مقاومت ایران به عموم خانواده هایی که عزیزان خود را در زلزله شب گذشته در مناطق مختلف از جمله قصر شیرین، اسلام آباد، سرپل ذهاب، ثلاث باباجانی و کرند غرب از دست داده اند تسلیت گفت.

خانم رجوی با تأکید بر ‌سوابق تبهکارانه رژیم آخوندی در اهمال و بی‌مسئولیتی نسبت به نجات جان مردم در این گونه حوادث، از عموم جوانان بویژه در غرب کشور خواست برای نجات مردمی که زیر آوار مانده‌اند، برخیزند و کمکهای خود را مستقیما به‌مصیبت‌زدگان و مجروحان و آسیب دیدگان این حادثه برسانند. وی افزود رو در روی رژیم ولایت فقیه، اکنون زمان همبستگی است و یاری رساندن به‌مصیبت‌زدگان و نجات آنان یک وظیفه مقدس ملی است.
رژیم آخوندی در وحشت از خشم مردم تلاش میکند بر ابعاد واقعی خسارتهای جانی و مادی این زمین لرزه که برخی از مناطق استان کرمانشاه را بطور کامل منهدم کرده است، سرپوش بگذارد. رسانه های حکومتی تا ظهر امروز از حدود ۳۵۰کشته و ۶۰۰۰مجروح صحبت میکنند، در حالیکه آمار قربانیان بسیار بیشتر است و بسیاری از مجروحان بدلیل فقدان کمترین امکانات پزشکی در معرض جان باختن هستند.
پاسدار سرلشکر محمدعلی جعفری سرکرده سپاه پاسداران ساعت ۲بعد از ظهر امروز به وقت تهران(دوشنبه ۲۲ آبان) در مصاحبه با تلویزیون رژیم وقیحانه تلاش کرد ابعاد تلفات را محدود جلوه دهد و گفت تعداد اندکی زیر آوار مانده اند و کمک های ضروری امروز به همه مناطق زلزله رسیده و یا قبل از غروب آفتاب خواهد رسید. این در حالی است که هر لحظه شمار قربانیان این زلزله در حال افزایش است و به گزارش شهود عینی هزاران نفر از مردم در شهرها و روستاهای دورافتاده زیر آور هستند و کمترین کمکی به آنها نرسیده است و بیمارستانهای مناطق زلزله زده امکان پذیرش مصدومان را ندارد.
قربانیان حوادث طبیعی مانند زلزله و سیل در ایران تحت حاکمیت آخوندها بسیار بالاتر از استانداردهای جهانی است زیرا از یک سو تمامی سرمایه های کشور توسط آخوندهای دزد و جنایتکار حاکم چپاول میشود یا صرف سرکوب داخلی و صدور تروریسم و جنگ افروزی و پروژه های اتمی می شود و خانه های مسکونی مردم در شهرها و روستاهای کشور از حداقل مقاومت در مقابل این حوادث برخوردار نیست و از سوی دیگر رژیم از به خدمت گرفتن امکانات ضروری برای نجات آسیب دیدگان و معالجه مصدومان و مجروحان خودداری می کنند و اولویت آنها جلوگیری از اعتراضات مردمی از سوی آسیب دیدگان و ممانعت از رسیدن کمک های مردمی به این مناطق و یا به غارت بردن این کمک ها است.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۲۲ آبان ۱۳۹۶ (۱۳ نوامبر ۲۰۱۷)