تشدید جنگ باندها در درون رژیم در پی برگزاری گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس

سایتهای حکومتی هم زمان با شبکه های تلویزیون رژیم ضمن گزارش گوشه هایی از این نشست بزرگ به تکرار ترهات سالهای قبل خود پرداختند.

از جمله لیستی از دهها تن از نمایندگان، سناتورها و مقامات پیشین دولت و ارتش آمریکا را منتشر کرده اند و به خاطر حضور آنها در گردهمایی بزرگ مقاومت ایران ابراز نگرانی کرده اند.

در روزنامه های باند خامنه ای شکست ماموریت ظریف برای جلوگیری از برگزاری این اجلاس به سوخت جنگ باندی تبدیل شد.

کیهان خامنه ای در مطلبی با عنوان: واکنش رژیم...تحریمهای اتحادیه اروپا زودتر از ظریف به تهران رسید! از جمله نوشت: کمتر از دو روز از «یارگیری موفق ظریف در اروپا» و «فرش قرمز» مکرون برای وی گذشته بود که پاریس رسما میزبان نشست مجاهدین، آل سعود و آمریکا علیه ایران با هدف «براندازی جمهوری اسلامی» شد. برگزاری نشست مجاهدین در پاریس، یک دلالت با خود دارد و آن میزان احترامی است که دولت و وزارت خارجه فرانسه برای همتایان خود در دولت روحانی قائل هستند. اینکه ۴۸ ساعت پس از سفر ظریف، پاریس اجازه میتینگ می‌دهد، نشانه دهن‌کجی دولت پاریس به دیپلماسی تیم روحانی- ظریف است.(کیهان- ۱۱ تیر)

کیهان خامنه ای در مطلب دیگری با عنوان «واکنش عجیب ظریف به میزبانی فرانسه از مجاهدین» نوشته است: حمایت نقد پاریس از مجاهدین در حالی است که این کشور همواره در اجرای تعهدات خود نسبت به نظام بسیار بد سابقه است... متاسفانه دیپلماسی انفعالی دولت یازدهم با ژست تنش‌زدایی، منافع ملی و عزت مردم کشورمان را مورد تهدید قرار داده است. این روند، مقامات غربی را به گستاخی تشویق کرده است.(کیهان- ۱۱ تیر)

روزنامه حکومتی خراسان هم در گزارش پر سوز و گدازی که از برگزاری این اجلاس داد ضمن اشاره به گوشه یی از تشبثات رژیم در شبکه های اجتماعی از جمله نوشت: کنفرانس سالانه مجاهدین در حومه پاریس با حضور پررنگ معارضان سوری تشکیل شد و نصر الحریری عضو هیئت معارضان سوریه در این میتینگ پیشنهاد تشکیل جبهه ای واحد علیه دمشق و تهران را داد. «لیندا چاوز» مدیر پیشین روابط عمومی کاخ سفید نیز در این نشست مدعی شد: بهترین راه‌حل در ایران جایگزین کردن رژیم حاکم است. جنبش شما تحت هدایت مریم رجوی تنها جنبشی است که می‌تواند جایگزین بشود.