الهام گفت مجاهدین اولین کسانی بودند که به امام توهین کردند و نظام را ارتجاعی میدانستند

غلامحسین الهام عضو شورای نگهبان ارتجاع و عضو سابق کابینه پاسدار احمدی نژاد، گفت مهمترین چالش خمینی با مجاهدین بود، چرا که آنها ولایت فقیه را ارتجاعی می دانستند، نه قانون اساسی را قبول داشتند، نه نظام را قبول داشتند و نه رهبری نظام را.

این عضو شورای نگهبان ارتجاع طی سخنانی در جمع شماری از مزدوران رژیم که خبرگزاری حکومتی فارس آن را منتشر کرده و بخش اعظم آن را به مجاهدین اختصاص داده گفت: «اولین گروه‌هایی که به امام در سال 58 اهانت کردند همین افراد بودند؛...ولی در عین حال می‌گفتند ما مجاهدان خلق هستیم لذا نفاق آنها برای همین دروغ‌هایشان بود.آنهایی به جمهوری اسلامی رای ندادند چرا به اسم اسلام مبارزه می‌کردند؟ آنها می‌گفتند ما نمی‌دانیم اسلام و جمهوری اسلامی چیست و آن را نمی‌شناسیم. بعدا هم گفتند که ما قانون اساسی را نمی‌شناسیم چون قانون اساسی مترقی نیست بلکه ارتجاعی است....آنها حتی اسلام ناب و ولایت فقیه را نیز ارتجاعی می‌دانستند...»
وزیردادگستری و سخنگوی سابقه کابینه پاسدار احمدنژاد، با اشاره به حذف آقای مسعود رجوی از کاندیداتوری اولین دوره ریاست جمهوری به دلیل ندادن رأی به قانون اساسی رژیم، افزود: « این افراد در ادامه گفتند که می‌خواهند کاندیدای ریاست‌جمهوری شوند ولی باید گفت که در کدام نظام می‌خواهید رئیس‌جمهور شوید که نه قانون اساسی آن را و نه خود آن را و نه رهبری آن را قبول دارید».
و با یادآوری فرمان خمینی دجال برای حذف کاندیداتوری آقای مسعود رجوی، گفت: «امام فرمود کسی که به قانون اساسی رای نداده حق رئیس‌جمهور شدن هم ندارد».
عضو شورای نگهبان ارتجاع با اشاره به فتوای خمینی برای مقابله با عملیات کبیر فروغ جاویدان که هدف آن آزاد کردن ایران از چنگ دیکتاتوری آخوندی بود، افزود: « در سال 67 دشمن با اقدامی وارد کشور شد دوباره بعد از قطعنامه اراضی جنوب را گرفت، در غرب منافقان را جلو انداخت، کشور برای مدتی دیگر در حال اشغال شدن بود، امام در آن زمان فرمود امروز همه جبهه کفر مقابل اسلام ایستاده است و همه باید بیایند و هیچ عذری از هیچ کس قابل پذیرش نیست باید بایستید».
وزیر سابق دادگستری کابینه پاسدار احمدی نژاد، کسانی که بر پشت بامها بانگ الله اکبر سر می دهند را دهندگان راه مجاهدین دانست و افزود: «این گونه اقدامات جریان نفاق نیز در اوایل انقلاب هم وجود داشت که به تعبیر رهبر معظم انقلاب آنان به دنبال کاریکاتور انقلاب هستند»
این عضو شورای نگهبان ارتجاع: « این افراد در شهر می‌چرخند و شایعه می‌سازند، خبرسازی دروغی می‌کنند، دل مردم را خالی می‌کنند، مرتب از طریق تبلیغات رسانه‌ای، سایتی و ماهواره‌ای پیام‌های غلط منتقل می‌کنند، به روش‌های مختلف تضعیف، تردید، شک، لرزش، دودلی، اضطراب، نگرانی ایجاد می‌کنند، مرتب القاء نگرانی می‌کنند...»
این عضو شورای نگهبان ارتجاع، به آتش کشیدن تصویر منحوس خمینی دژخیم را بیانگر به آتش کشیدن روح آن دجال دانست و گفت: «تو عکس امام را آتش زدی، عکس مهم نیست. بلکه تو روح و فکر امام را آتش زدی تفکر امامت را آتش زدی و امام سوزی کردی. ما با کاغذ کاری نداریم، ..آن عکس را هم که آتش زدید کاغذ نبود؛ بلکه فکر بود».