وحشت مزدوران و نیروهای سرکوبگر و دستگیریهای مستمر دانشجویان

                                            ایادی رژیم در دانشگاه اهواز در وحشت از تحریم امتحانات توسط دانشجویان این دانشگاه، به تهدید دانشجویان و اقدامات سرگوبگرانه از جمله صدور احکام تعلیق از تحصیل و احصار دانشجویان به اداره اطلاعات وبیدادگاه ضدانقلاب، دست زدند.

طی دو هفته گذشته کمیته انضباطی و مزدوران حراست دانشگاه اهواز بیش از 20 تن از دانشجویان را احضار و تهدید به دستگیری کرده اند. ده ها تن از دانشجویان نیز به دو ترم تعلیق از تحصیل محکوم شده اند. یکی از دانشجویان به بیدادگاه اهواز و تهران احضار شده و یکی دیگر از دانشجویان از تحصیل محروم شده و اجازه ورود به دانشگاه نیز به او نمی دهند.

در تهران، میلاد اسدی دانشجوی دانشگاه خواجه نصیر نزدیک به 50 روز است که پس از دستگیری در سلول انفرادی محبوس است. تعداد دیگری از دانشجویان از جمله مهدی عربشاهی، مرتضی سیمیاری، بهاره هدایت، که پس از قیام مردم تهران در روز عاشورا دستگیر شده اند نیز در سلول انفرادی زندانی هستند و تاکنون امکان تماس با خانواده شان به آنها داده نشده است.

دژخیمان رژیم در زندان اوین به خانواده این دانشجویان گفته اند که تا اطلاع ثانوی آنها ممنوع الملاقات هستند.

دو تن از دانشجویان دانشگاه نجف آباد نیز دستگیر شده اند. این دو دانشجو کسری سالاری و احسان خانی می باشند که به اتهام شرکت در تظاهرات 16 آذر و تجمعات دانشجویی دستگیر و روانه زندان شده اند.

در دانشگاه یزد، میبدی رئیس مزدور دانشگاه به منظور اعمال فشار بر دانشجویان دستور داده که از دانشجویانی که قصد دارند در ایام تعطیلات بین دو ترم در خوابگاه سکونت داشته باشند روزانه 8هزارتومان دریافت شود. این در حالی است که اکثر دانشجویان ترم آخر مجبور هستند به منظور آماده شدن برای امتحانات نهایی خود، که اوایل اسفندماه برگزار می شود در خوابگاه بمانند و پرداخت چنین هزینه یی عملا برای آنها امکانپذیر نیست.

 دانشجویان نسبت به این تصمیم ریاست دانشگاه به شدت اعتراض کرده و خواستار لغو این دستور شده اند.