بازهم تعمیق شقه: باند خامنه ای رفسنجانی را به «ساقط کردن» تهدید کرد

در پی اظهارات رفسنجانی در دیدار با گروهی از زندانیان آزاد شده از باند مغلوب, موسوم به اصطلاح طلبان, عوامل باند خامنه ای تحت عنوان « انجمن‌اسلامی 15 دانشگاه» وی را به شدت مورد حمله قرار داده و از او خواستند یا سکوت کند و یا او را ساقط خواهند کرد.


لازم به یادآوری است که رفسنجانی در دیدار فوق, مخاطبین خود را به صبر و مقاومت تشویق کرده و از آنها خواسته بود که بی تفاوت نباشند و تأکید کرده بود که «سکوت و بی تفاوتی مردم قابل قبول نیست» و این که «به خودتان ناامیدی راه ندهید».
بیشتر بخوانید: رفسنجانی: زندان رفتن ها باعث آگاهی و بیداری بیشتر مردم می شود!

نامه عوامل باند خامنه ای خطاب به رفسنجانی که خبرگزاری حکومتی فارس روز شنبه آن را با عنوان « انتقاد شدید انجمن‌اسلامی 15 دانشگاه از هاشمی‌رفسنجانی به دلیل حمایت از جاسبی», منتشر کرده, با عبارت تهدید آمیز «بسم الله القاصم الجبارین» شروع شده است. در ابتدای نامه نقل قولی از خمینی دجال ذکر کرده که گفته بود: «من در طول مدت نهضت و انقلاب به واسطه سالوسی و اسلام‏نمایی بعضی افراد ذکری از آنان کرده و تمجیدی نموده‏ام، که بعد فهمیدم از دغل‌بازی آنان اغفال شده‏ام. آن تمجیدها در حالی بود که خود را به جمهوری اسلامی متعهد و وفادار می‌نمایاندند، و نباید از آن مسائل سوء استفاده شود. و میزان در هر کس حال فعلی او است».

دراین نامه, عوامل خامنه ای ضمن شکوه و شکایتهای خود از بی مهری های رفسنجانی نسبت به خامنه ای با اشاره به نامه نگاری و شکایت نامه رفسنجانی به خامنه ای بعد از برملا شدن برخی غارتگریهای نجومی در مناظره های انتخاباتی, آمده است: «فراموش نمی‌کنیم، به دلیل واهی نام آوردن از شما و فرزندان ناخلفتان در مناظره کذایی شب 14خرداد 88 چگونه جسارت به خرج دادید و با نامه‌ای بی‌ادبانه امام خامنهای (لعنت الله) را آنگونه مورد فشار قرار دادید. اما بی‌شک هم‌چنان که فشار طلحه و زیبر بر امیرالمومنین (ع) علتی نشد تا ایشان از عدالت دستبردارند، ولی زمان ما امام‌خامنه‌ای (لعنت الله) نیز با بی‌پاسخ گذاشتن آن نامه به دور از ادب شما، نشان دادند هیچگاه مقام ولایت را آلوده فعالیتهای جناحی که متأسفانه شما سی سال درگیر آن شده‌اید، نمی‌کنند».

در بخش دیگری از نامه به اصطلاح «دانشجویان» آمده است: «فتنه ادامه داشت تا جایی که در روز قدس با هماهنگی فرزندان شما و یارانی که به دلیل حمایتتان هیچگاه دربند نمی‌روند و چون افیونی از قوه قضایی تا قوه مقننه و حتی دولت را با وجود خود آلوده کرده‌اند، عده‌ای فریب خورده شعار نه غزه نه لبنان سر بدهند و حرمت روزه و ماه رمضان را بشکنند و علنا بطریهای آب را سر بکشند و شعار حمایتی از شما را در دود سیگارهایشان سر بدهند. گرچه ما دانشجویان نفهمیدم حد روزهخواری بر شما جاری شد یا بر آنان، اما دریغ از اینکه بشنویم هاشمی رفسنجانی بهعنوان یک طلبه عادی این روزه‌خواری را مذموم خوانده باشد».

در بخش پایانی, عوامل باند خامنه شمشیر را از رو بسته و رفسنجانی را به سکوت یا اسقاط تهدید نموده اند:

«در پایان دو نکته را خدمت دانشجویان و امت ایران اسلامی اعلام می‌کنیم:
1-درصورت ادامه کارشکنی‌های شخص آقای هاشمی در خصوص موارد فوقالذکر ما دانشجویان دانشگاه شاهد به همراه سایر دانشجویان اقدامات عملی خود را برای ساقط کردن مافیای قدرت و ثروت اجرا خواهیم کرد.
2-به استحضار عموم می‌رسانیم تا زمانی که آقای هاشمی رفسنجانی بابت نامه به دور از تحیت و سلام و ادب خدمت امام‌خامنه‌ای (لعنت الله) بهصورت آشکار و عمومی پوزش نخواهند، نامه‌های ما دانشجویان به ایشان بدون سلام و تحیت آغاز خواهد شد».

 

خبرهای مرتبط:

رفسنجانی: زندان رفتن ها باعث آگاهی و بیداری بیشتر مردم می شود!

باند ولی فقیه نگران اظهارات رفسنجانی در باره زندان و زندانی

اعتراف رفسنجانی: دوران سرکوب و تحمیل پایان یافته است