مخاصمات درونی رژیم بر سر مذاکرات هئیت اتحادیه اروپا در تهران

مذاکرات هیأت اتحادیه اروپا در تهران با مقامهای حکومت آخوندی به موضوعات جدیدی در مخاصمات درونی رژیم تبدیل شده است.

یک رسانه دیگر باند خامنه‌ای درباره مذاکرات جاری میان رژیم و اتحادیه اروپا در تهران با طرح این سؤال که این گفتگوها «زمینه‌سار آغاز برجامهای بعدی خواهد بود؟» نوشت: جواد ظریف، اخیرا در اظهارنظری عجیب در حساب توییتر خود، پایان داعش در سوریه را حاصل «گفتگو» و دستاورد «مذاکره» نامید. شاید از همین حالا فرجام گفتگوی جامع (نظام) و اروپا مشخص باشد، فقط کمی نیاز به زمان است تا باز هم مشخص شود که دستاوردی برای ما حاصل نخواهد شد، غربی که اگرچه از حفظ برجام حمایت می کند اما در کنار آمریکا و ترامپ به وضوح خواستار شفاف سازی در خصوص "راهبرد (نظام) در برنامه موشکی بالستیک " و "عدم مداخله در منطقه" است.

روزنامه وطن امروز از باند خامنه‌ای در خبری با عنوان «دعای عجیب دفتر ریاست جمهوری فرانسه» با اشاره به تماس تلفنی ماکرون و آخوند روحانی نوشت: ماکرون به روحانی گفت باید درباره موشک ها گفتگو کنیم.
این روزنامه حکومتی افزود: دفتر ریاست‌جمهوری فرانسه در بیانیه‌ای اعلام کرد این کشور به توافق هسته‌ای پایبند است و موضوعات منطقه‌ای و موشکی باید به‌طور جداگانه مورد بحث قرار گیرد.

این روزنامه باند خامنه‌ای در مطلب دیگر نوشت: تاسیس دفتر اتحادیه اروپایی را- که طی سال‌های اخیر خود با معضلات سیاسی- اقتصادی متعدد روبه‌رو بوده است- به جد دنبال می‌کنیم. اشکال کار تأسیس دفتر اتحادیه اروپا در تهران، آنجاست که بی‌اعتنا به نیاز گسترده‌شان به بازار ایران، هر روز لگد جدیدی به اقتصاد و امنیت (نظام) می‌زنند... امانوئل مکرون مهم‌ترین چهره اروپایی حامی فشار بر ایران در موضوعات موشکی، حقوق بشر، هسته‌ای و... به شمار می‌رود.

از سوی دیگر، سفیر رژیم در فرانسه گفت: «موشک‌های بالستیک به مسئله امنیت ملی نظام مربوط می‌شود».