اسناد رسمی پلیس فرانسه که به دادگاه ارائه شد تصریح میکند که تظاهرات در معرض خطر حمله بزرگ رژیم آخوندی است و از سوی ساواک بازماندگان شاه تهدید به بمبگذاری شده است.
در برابر مقاومت مردم ایران و جایگزین دموکراتیک، بقایای دیکتاتوری شاه به خدمت بقایای شیخ درآمدهاند. اما این رژیم هیچ راهی برای خروج از بنبست ندارد، نه از بحرانهای داخلی و سیاسی و اقتصادی و نه از دو راهی زهرآتشبس یا ادامة جنگ مرگبار خارجی.