ضرورت تحریم بازوان خونین ولی فقیه در منطقه



با بالاگرفتن جوش خروش مردم در کشورهای منطقه علیه مطامع دیکتاتوری ولی فقیه اکنون این خواسته منطقی در بسیاری از جوامع برای تحریم گسترده دستان آلوده و خونین خامنه ای شنیده می شود.

فریاد های مردم مبنی بر «اخراج، اخراج» و یا به آتش کشیدن تصاویر خامنه ای و آتش زدن پرچم خرچنگ نشان رژیم آخوندی بویژه در شهرهای عراق و سوریه، بهترین ادله براین واقعیت است که مردم منطقه بخوبی دشمن اصلی خود را شناسائی کرده اند.
سخن از نیروهای نیابتی و سرکوبگری است که سال های متمادی با سرمایه های ملی ایران، تا دندان مسلح شده و اکنون به فرمان ولی فقیه دست به کشتار مردم بجان آمده در شهرهای مختلف خاورمیانه میزنند.

براین سیاق است که باید جامعه جهانی چنین جریانات تروریستی و سرکوبگر را در لیست سیاه قرارداده و آنان را مورد تحریم مالی قراردهد. در این راستا و برای نخستین بار اجماعی از سوی ۳۰ کشور جهان از خاورمیانه، اروپا و آسیا و آمریکا شکل گرفته است.

بنابراین گزارش: «وزارت خزانه‌داری آمریکا به تازگی و در حاشیه اجلاس‌های بانک جهانی و صندوق جهانی پول، گروهی به نام «همکاری بین‌المللی برای مقابله با حزب‌الله» را تشکیل داد. این گروه اولین جلسه خود را این هفته در وزارت خزانه‌داری آمریکا برگزار کرد». (سایت صدای آمریکا ۲۶ مهر ۱۳۹۸)
واقعیت در منطقه بحرانی خاورمیانه آن است که موضوع تروریسم، صدور بنیادگرایی و سرکوب تنها به وضعیت حقوقی و حقیقی «حزب الشیطان» محدود نمی شود، بلکه فراتر از آن باید در تمامی کشورهائیکه سپاه پاسداران دست به تشکیل و سازماندهی چنین گروهایی زده است، موضوع را بررسی کرده و آنها را مورد تحریم های همه جانبه قرارداد.

آنچه که تا کنون روشن شده، جریان تامین مالی این نیروی تروریستی می باشد. بخش بزرگی از حمایت ها، بطور مستقیم از سوی رژیم آخوندی تامین میگردد. وضعیت بگونه ای است که حسن نصرالله، بصراحت اعلام کرده است که وی «دستبوس» خامنه ای می باشد.
به موازات آن نیز، قاچاق مواد مخدر با شبکه گسترده ای در آمریکای جنوبی و اروپا، جمع آوری کمک های بظاهر «خیریه»!! و قاچاق انسان نیز بخش دیگری از منابع مالی این گروه می باشد.

پیشتر نیز سایت العربیه (۲۸ مارس ۲۰۱۹) در گزارشی به کشف یک پرونده بزرگ قاچاق از سوی حزب الشیطان اینگونه اشاره کرده بود: «به گفته اداره مبارزه با مواد مخدر آمریکا و دفتر دادستانی کلمبیا، سازمانی جعلی به نام «نهاد امور تجاری» به ارسال میلیاردها دلار از راه قاچاق مواد مخدر و پولشویی به شیوه‎ای حرفه‌ای برای استفاده در اهداف نظامی مانند خرید اسلحه و غیره به حزب الله لبنان انتقال داده شده است».

به یقین خشکاندن ریشه های مالی، نظامی و یا سیاسی تمامی جریانات تروریستی وابسته به رژیم آخوندی در یمن، عراق، سوریه و یا لبنان کمک بزرگی در راستای صلح، آرامش و رسیدن به حسن همجواری میان کشورهای منطقه می باشد و این واقعیت مهم ترین خواسته مردم ایران و منطقه است.