تروریسم پایه انکار ناپذیر برای حاکمیت آخوندی



دیگر بار یک عامل اطلاعات و بخشی از تیم‌های تروریستی رژیم آخوندی در خارج از کشور دستگیر گردید.

تمامی علائم و نشانه ها طی ماه های اخیر و بویژه ارزیابی ها و اطلاعات مقاومت ایران سخن از آن داشته اند که کشورهای اسکاندیناوی و بویژه سوئد به مرکز فعالیت‌های تروریستی رژیم آخوندی تبدیل شده‌اند.
این جابجایی بعد از دستگیری اسدالله اسدی، دبیر سوم سفارت رژیم در وین به جرم فرماندهی و سازماندهی عملیات تروریستی علیه گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در سال گذشته، درحالی صورت گرفته که آخوندها با اهرم «تجاری و اقتصادی» برای جلب نظر این کشورها، تلاش دارند تا ضمن دورزدن تحریم ها، جا پای خود را برای ادامه اعمال مخرب تروریستی در خاک اروپا همچنان حفظ نماید.
بر این منطق وزارت بدنام اطلاعات عوامل خود را تحت پوشش‌های مختلف تجاری، بازرگانی، رسانه‌ای، دانشجو و غیره بکارمی گیرد و بدین‌سان طرح‌های تروریستی خود را برای ترور مخالفان سیاسی و یا علیه اهداف خارجی به پیش می‌برد.
نمونه دستگیری و اخراج دو تن از عوامل حکومت از آلبانی که در پوش «فعالیت‌های رسانه‌ای» برای ضربه زدن به مجاهدین مستقر در اشرف ۳ و یا اخراج سفیر رژیم از این کشور در سال گذشته به وقوع پیوست، تنها گوشه کوچکی از این واقعیت می‌باشد.

در تازه‌ترین نمونه یک روزنامه سوئدی از دستگیری یک عامل اطلاعاتی رژیم در پوش خبرنگار پرده برداشته است.
بنابراین گزارش: «روزنامه آفتون بلادت نوشت: مرد ۴۶ ساله توسط پلیس امنیتی سوئد دستگیر و در ۷ ماه گذشته در بازداشت بوده است. اطلاعات جدید او را به یک سری حملات رژیم ایران در چندین کشور اروپایی متصل می‌کند. مأموریت او شناسایی را به‌عهده داشته است». (سایت مجاهدین خلق ۲۵ مهر ۱۳۹۸)

واقعیت درلابلای این جملات، وجود همان شبکه گسترده‌ای از ماموران، جاسوسان و تیم‌های تروریستی حکومتی است که طی چند دهه سیاست مماشات و چشم‌پوشی‌های عامدانه، دست به ترور، قتل، بمب گذاری و کشتار دگراندیشان ایرانی و یا شهروندان خارجی زده است.

خامنه‌ای به دلیل وجود بحران‌های عمیق داخلی و بین‌المللی و نبود سیاست‌های راهبردی، نیاز مبرمی به تروریسم برای صدور بحران به خارج از مرزها را دارد.
بر این اساس شاهد هستیم که ستون اصلی این سیاست مخرب بر دو پایه «داخلی و خارجی» استوار شده است. شلیک موشک، بمب‌گذاری‌های کور، ماشین‌های انفجاری، حمله به کشتی‌های نفتکش و باری، گروگان‌گیری و یا حمایت از نیروهای تروریستی در منطقه و شاخ آفریقا به موازات ایجاد زیر شبکه‌های مختلف در کشورهای ضربه پذیر برای صدور بحرانی بنام «سرنگونی» روبه سوی خارج طراحی شده‌اند.

همچنین این گزارش در ادامه می‌افزاید: «مقامات دولتی سوئد اعلام کردند که جاسوس رژیم ایران تقریباً ۱۰ سال پیش از ایران خارج شده و چند سال قبل به تابعیت سوئد درآمده و به‌عنوان یک خبرنگار آشنا به زبان عربی مشغول جاسوسی بوده است».
به یقین لیست گذاری وزارت بدنام اطلاعات از سوی اتحادیه اروپا و یا اخراج تمامی عوامل اطلاعاتی در سفارتخانه‌های رژیم آخوندی کمک بزرگی به امر مبارزه با تروریسم دولتی از سوی ولی‌فقیه خواهد کرد.