ولی‌فقیه در تمامی زمینه‌ها بازنده اصلی است



با نیم نگاهی به روند روبه رشد اعتراضات مردمی و همچنین شور و خیزش کانون‌های شورشی در شرهای میهن و در حالیکه ایرانیان آزاده در خارج از کشور لحظه‌ای دیکتاتوری ولی‌فقیه را برای ادامه سیاست‌های مخرب خود آرام نمی‌گذارند، اکنون شاهد به حرکت درآمدن جامعه بین‌المللی علیه رژیم آخوندی هستیم.

اعمال تحریم‌های سنگین علیه هردو باند رژیم که در رأس تمامی آنان خامنه‌ای زهر خورده و بیت تارعنکبوتی وی قرار دارد و نیز اعمال دور جدید تحریم‌ها علیه سرکردگان سپاه پاسداران به موازات لیست گذاری این ارگان سرکوبگر خود بینه‌ای بر این واقعیت می‌باشند.
در این رابطه وزیر خزانه‌داری آمریکا با اعلام تحریم‌های جدید علیه هشت تن از فرماندهان سپاه تأکید کرده است: «همان‌طور که می‌دانید ما پیش از این قاسم سلیمانی را به خاطر اعمالش تحریم کرده بودیم در کنار آن امروز من می‌خواهم اعلام کنم سه مقام ارشد دیگر هم تحریم می‌شوند، شامل تنگسیری، مسئول نیروهای رژیم که تنگهٔ هرمز را تهدید می‌کند، حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوایی و مسئول سرنگون کردن هواپیمای بدون سرنشین آمریکا در حریم هوایی بین‌المللی و پاکپور مسئول نیروی زمینی سپاه».

بر این اساس است که نگاه جامعه بین‌الملل به مسائل ایران صد البته نشأت گرفته از تحولات داخل و به‌ویژه خیز و خروش نیروی پیشتاز مجاهدین برای رسیدن به دمکراسی، حقوق بشر و حاکمیت مردمی می‌باشد.
شکست سنگین سیاست مماشات که هنوز در تلاش است تا به طریق ممکن چرخه روزگار را به نفع دیکتاتوری ولی‌فقیه تغییر دهد و دوباره همان مناسبات و سیاست‌های مخرب گذشته را برای حفظ این رژیم سرکوبگر به جریان اندازد، اکنون در منطق خود زمینه را بر نظام آخوندی به‌شدت تنگ کرده و چشم‌اندازها را به‌غایت تیره و تار نموده است.

بر این منطق است که به دلیل برهم خوردن تعادل قوا در داخل و نیز در صحنه بین‌المللی به‌ویژه از فردای انتقال تمامی اشرفیان قهرمان به آلبانی، خامنه‌ای به یقین تمامی میدان‌ها را یکی پس از دیگری از دست داده و قدرت عمل اکنون در دست مقاومت ایران است.
این همان جوهر و مضمون اصلی برای تغییر دوران می‌باشد که بر پایه عنصر داخلی و اصل طلایی «کس نخارد» استوار شده است.

بحران به حدی در درون رژیم رشد و نمو کرده که اکنون سنگ بروی سنگ در این نظام سرکوبگر بند نمی‌شود. در چنین شرائطی نیز باندهای قلابی رژیم یکی پس از دیگری یا دست به سکوت عامدانه در رابطه با اعمال شرورانه، سرکوبگرانه، تروریستی و صدور بنیادگرایی خامنه‌ای زده‌اند و یا عملا در جبهه دیکتاتور علیه مردم و مقاومت ایران دست به توطئه و شیطان سازی می‌زنند.

این منطق دوران است که دستان آلوده تمامی عمله و اکره های ارتجاع را یکی پس از دیگری برملا می نماید و چهره واقعی آنان را به مردم ایران به نمایش می‌گذارد.
بهر حال از هر منظر که به صحنه داخل و خارج از کشور بنگریم، به یقین به یک مخرج مشترک بنام «شکست» ولی‌فقیه در تمامی زمینه‌ها خواهیم رسید. دوران، دوران مردم و مقاومت ایران برای رسیدن به آزادی است.