تاکید دکتر محمد ملکی بر تحریم نمایش انتخابات قلابی فاشیسم دینی

دکتر محمد ملکی نخستین رئیس دانشگاه تهران پس از پیروزی انقلاب مردم ایران، طی مصاحبه هایی بر بی اعتباری و تحریم مردمی نمایش قلابی انتخابات دررژیم ولایت فقیه تاکید کرد.

وی در یکی از مصاحبه های اینترنتی خود ازجمله گفت: «یه عده ْ به نام بنیادگرا اصلاح گرا و نمیدونم اصولگرا، یه عده برای فریب مردم برای اینکه مردم فریب بخورن مثلا مردم بگن، نه یه عده این اصلاحاتی ها بیان کارها درست میشه! مگه این ۳۸ سال نبودن ؟ همینا مگه نبودن تو این ۳۸ سال مگه سرکار نبودن، سر این مملکت بودن. همینا بودن که سر کار بودن. همینا بودن که باعث فساد و فحشا و آدم واقعا میمونه چی چی بگه ! هرگوشه ای آدم میره نگاه بکنه به این جوونای بدبخت توجه میکنی، بقول خودشون بیتونه کردن و در حال نعشه کردن خودشون هستند و نمیدونم با دزدی و دغلکاری وآزار خانواده ها و نمیدونم پول گرفتن از پدر و مادر که اونام چیکار بکنن؟ واقعا یک زندگی تخلی، یک جهنم درست کردن از مملکت ایران. حالا ما بیایم دوباره فرصت بدیم، رای بدیم بگیم نه ! آقای روحانی، آخه آقای روحانی دنیا اینو میدونه در عرض این مدت بیش از سه هزار نفر رو اعدام کردن درزمان ایشون . اگر ایشون میگن که من مسئول نبودم این رو دادگستری کرد و قوه قضائیه کرد و این کرد و اون کرد این مسخره ترین حرفه. تو اگر برخلاف نظرت انجام میدن یا اگر آقای خامنه ای کارهایی میکنه که موافقش نیستی اینو اعلام کن، بیا به مردم بگو. همونگونه که مصدق هروقت شاه اذیت میکرد کارهای خلاف میکرد میومد میگفت اینو، میگفت هرجا مردم هستن اونجا ایران هست... شما اینا رو لای سبیلی رد میکنی، شما یه نوکری، نوکر خامنه ای هستید.
تنها راه مردم این هست که در انتخابات شرکت نکنند و همه جا رو هم اعلام کنن که باید یک رفراندوم در این مملکت انجام بگیره زیر نظر سازمانهای بین المللی که مردم بگویند که آقا این نظام ولایی رو میخواهند یا نمیخواهند؟
من بارها گفتم که اصولا نظام ولایی یعنی این چیزی که الان در ایران هست این نظام در سال ۸۸ از هم پاشید، متلاشی شد. با اون جنایاتی که اینها کردند و عرض کنم که اون جمعیتی که آمد در تهران و باصطلاح به میدان آمدش و پنبه این آقایون رو زد. ممکنه بنده سنم به حدی رسیده که من نبینم. در آینده مطمئن باشن، اینها آدمایی هستن که فقط دو هدف دارند یکی حفظ این نظام و دوم حفظ این نظام برای غارت و چپاول و دزدی و عرض کنم که خرید ویلا و در تمام دنیا که ویلا بخرند و پولهاشون رو منتقل کنن خارج... مردم به محض اینکه یک آزادی مختصری گیر بیارن خواهان این خواهند شد که این جنبش دادخواهی گسترش پیدا کنه داد مردم از این جنایتکارا گرفته بشه، اینا بخوان یا نخوان، باید برن پشت میز محاکمه».