اطلاعیه حمله به کمپ لیبرتی-شماره۱۷- نیروهای عراقی از ورود غذا، سوخت، دارو و تخلیه سپتیک جلوگیری می‌کنند

امروز، جمعه 15 آبان برای هشتمین روز متوالی نیروهای عراقی از ورود مواد غذایی، دارو، سوخت و دیگر نیازهای اولیه ساکنان جلوگیری کردند. از آنجایی که همه زیر ساختها و سیستمهای حیاتی کمپ با برق کار می کند و برق لیبرتی به طور کامل توسط ژنراتورها تأمین می شود، جلوگیری از ورود سوخت تأثیر خود را بر همه امور کمپ از جمله سیستمهای گرم کننده و سرد کننده و پخت و پز و ... می گذارد.

این اقدامات ضد انسانی به دنبال موشکباران لیبرتی در روز 7آبان و تحت نظر فالح فیاض، مشاور امنیت ملی دولت عراق و رئیس کمیته سرکوب مجاهدان اشرف در کمپ لیبرتی به اجرا در می آیند و اجزای طرح واحدی هستند که توسط فاشیسم دینی حاکم بر ایران دیکته شده است.
جزییات تشدید محاصره لیبرتی که نقض آشکار و وخیم یادداشت تفاهم امضا شده میان دولت عراق و ملل متحد در 25 دسامبر 2011 است، به صورت روزانه و با جزییات به اطلاع یونامی و کمیساریای عالی پناهندگان و سفارت آمریکا رسیده است اما متأسفانه تا کنون هیچ اقدام مؤثری برای حل این معضلات صورت نگرفته است.
در یک تحول دیگر روز گذشته سایت سومریه نیوز اعلام کرد: «رهبر جیش المختار واثق البطاط اعلام کرد: «من کمپ لیبرتی را نزدم و مسئولیت این حمله را به عهده نگرفتم»، «اما من... در توطئه بزرگی گیر افتاده‌ام».
در روز جمعه 8 آبان برای اولین بار خبرگزاری سپاه پاسداران موسوم به فارس در قالب یک مصاحبه مسخره و ساختگی با بطاط، اعلام کرد جیش المختار مسئولیت این عملیات جنایتکارانه را به عهده گرفته است. این خبرگزاری ساعتی بعد همین مطلب را در قالب مصاحبه با یکی از رهبران جیش المختار درج کرد.
بنا به گزارشهای رسیده از درون رژیم مصاحبه با بطاط که در سایت عربی خبرگزاری فارس هم درج شد، به دستور نیروی تروریستی قدس و برای رد گم کردن و در بردن عاملان اصلی جنایت منتشر شده بود.
پیش از این نیز رژیم آخوندی و نیروی تروریستی قدس برای سرپوش گذاشتن بر عملیات تروریستی و جناتیکارانه خود بارها از گروههای ساختگی و پوششی مانند جیش المختار استفاده کرده است.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
15 آبان 1394(6 نوامبر2015)

------------

اطلاعیه روز گذشته دبیرخانه شورای ملی مقاومت:‌

حمله به کمپ لیبرتی-شماره 16
ادامه جنایت بعد از موشک باران لیبرتی، جلوگیری از ورود سوخت و نیازهای اولیه و تخلیه فاضلاب
 
 بعد از حمله وحشیانه موشکی به لیبرتی که به شهادت 24 تن از مجاهدان و انهدام بخشهای وسیعی از کمپ منجر شد، دولت عراق نه تنها هیچ کمکی برای تأمین نیازمندیهای فوری کمپ نکرده بلکه کمیته سرکوب مجاهدان اشرفی به ریاست فالح فیاض، همزمان با موشک باران محاصره هفت ساله لیبرتی را شدت بخشیده است.
در روز 5 شنبه 14 آبان ماه کمیته سرکوب برای هفتمین روز پیاپی از ورود سوخت و نیازهای اولیه ساکنان به داخل کمپ جلوگیری کردند. مأموران عراقی حتی به خودروهای حامل مواذ غذایی و خودروهایی خدماتی که به ورودی کمپ رسیده بودند، اجازه ورود ندادند. این در حالی است که تمامی زیرساختهای کمپ از جمله تأسیسات آبرسانی، پخت غذا، سیستمهای سرمایشی و گرمایشی و سیستم فاضلاب با برق کار می کند و برق نیز به طور کامل توسط ژنراتورها که نیاز به سوخت روزانه دارند، تأمین می شود.
همه علائم نشان می دهد که حمله موشکی و تشدید محاصره اجزای یک سناریوی واحد و دیکته شده توسط رژیم آخوندی است. جزییات تشدید محاصره که نقض آشکار و وخیم یادداشت تفاهم امضا شده میان دولت عراق و ملل متحد در 25 دسامبر 2011 است، به صورت روزانه و با جزییات به اطلاع یونامی و کمیساریای عالی پناهندگان و سفارت آمریکا رسیده است اما متأسفانه تا کنون هیچ اقدام مؤثری صورت نگرفته است .
مقاومت ایران با یادآوری تعهدات جامعه جهانی در مقابل امنیت و سلامت ساکنان لیبرتی، دولت آمریکا، اتحادیه اروپا و ملل متحد را به اقدام فوری برای لغو فوری محاصره لیبرتی فرا می خواند تا ساکنان بتوانند نیازمندیهای مبرم خود را به ویژه بعد از تهاجم وحشیانه موشکی وارد کنند.
دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
15 آبان ماه 1394 ( 6 نوامبر 2015)