هافینگتون پست: افشای فعالیتهای موشکی رژیم ایران توسط مقاومت ایران

دفتر نمایندگی شورای ملی مقاومت ایران در آمریکا طی یک کنفرانس مطبوعاتی در واشینگتن فاش کرد که رژیم تهران به‌دستور ولی فقیه این رژیم، فعالیت‌ها و آزمایشات موشکی خود را از هنگام توافق اتمی، شدت بخشیده است.

بنا بر اطلاعات مشخص به‌دست‌آمده از داخل رژیم آخوندها در ایران، به‌ویژه گزارشات دریافتی از وزارت دفاع و سپاه پاسداران توسط شبکه سازمان مجاهدین خلق ایران، خامنه‌ای مأموریت این کار را بر عهده نیروی هوا- فضای سپاه پاسداران گذاشته است.

این افشاگری هم‌زمان با افزایش حساسیت‌ها و نگرانی‌ها در رابطه با برنامة موشکی رژیم ایران صورت گرفته است. هفتة گذشته سنای آمریکا تحریم‌های گسترده‌یی را از جمله به‌خاطر ادامه و گسترش برنامة موشک‌های بالیستیک، علیه رژیم ایران به‌تصویب رساند.

در کنفرانس مطبوعاتی واشینگتن، علیرضا جعفرزاده تأکید کرد که رژیم ایران بر پایه دو ستون در قدرت باقی مانده است: سرکوب در داخل و صدور بنیادگرایی اسلامی و تروریسم در خارج. برنامة غیر قانونی تسلیحات اتمی آن و ادامة گسترش موشک‌های بالیستیک، هر دو در خدمت سیاست صدور بنیادگرایی اسلامی و تروریسم هستند.

پایگاه خبری تلویزیون الحدث در گزارشی از کنفرانس دفتر نمایندگی شورا در واشینگتن، نوشت: اپوزیسیون ایران فاش کرد که سپاه پاسداران طی سه سال گذشته فعالیت‌هایش را در توسعه و تولید موشک به‌رغم قطعنامه‌های شورای امنیت که این امر را ممنوع می‌کند افزایش داده است.

ایالات متحده در دوران ریاست‌جمهوری ترامپ به بازبینی سیاستش در قبال رژیم ایران پرداخته است و رکس تیلرسون وزیر خارجة آمریکا چند روز پیش در برابر کنگره گفت که این بازبینی فقط بر برنامه اتمی متمرکز نخواهد بود؛ بلکه یک بازبینی همه‌جانبه خواهد بود.

روزنامة القدس العربی چاپ لندن گزارش داد:سخنگوی وزارت خارجة آمریکا دربارة کنفرانس مطبوعاتی اپوزیسیون ایران که طی آن ۴۲ مرکز مخفی ساخت موشک‌های هسته‌یی در ایران فاش شد گفت که وزارت خارجه آن‌را به‌دقت کامل بررسی می‌کند و واشینگتن برنامة موشکی (رژیم) ایران را از نزدیک مراقبت می‌کند.
اپوزیسیون ایران با برگزاری این کنفرانس مطبوعاتی در واشینگتن، جزییات ۴۲ مرکز مخفی تولید و آزمایش و پرتاب موشک‌های (رژیم) ایران را که تحت نظارت سپاه پاسداران انقلاب، افشا کرد.