محمد قرائی:‌ سالی که تمام شد و سالی که تمام کننده است


سالی که گذشت به جهاتی می‌تواند با تمام سالهای نکبتی دوران آخوندها متفاوت باشد.

هم از بابت فجایع آخوند‌ساخته و پرداخته و هم پاسخی که مردم به‌پاخاسته ایران به حاکمان بی‌وطن دادند. سالی که گذشت سال توفانها، ملخها، سیلها، زلزله‌ها و سال بارزدن ویروس کرونا ازووهان چین وغنی‌سازی‌اش در قم و گسترشش در سراسر میهن ستمدیده توسط ملاهای حاکم بود. سال شلیک مستقیم به هواپیمای مسافربری و قتل‌عام مسافران بود. در این میان سال خیزش و قیام در ماههای آبان و دی و سال خروش و عصیان کارگران و دانشجویان و تمامی اقشار خلق هم بود. سال به هلاکت رسیدن سردارکودک کش خامنه‌ای و کلان ضربه به عمق استراتژیک در منطقه و جهان برعلیه منافع ولی‌فقیه هم بود. سال انزوای نفس گیراقتصادی، اجتماعی و سیاسی ملاهای ایران بربادده. در نقطه مقابل، سال اعتلای مقاومت و جوشش خونهای انتقام ناگرفته مردم ایران از دهه شصت تا آبان خون چکان.
برآیند همه این حوادث تلخ و شیرین سال گذشته را به سالی تعیین‌کننده مبدل کرد. با امید به این‌که سال در پیش رو سالی تمام کننده و حذف کننده جرثومه‌های فساد و بدبختی مردم باشد. مردم ایران چه در فجایع طبیعی مانند زلزله و سیل و چه در کشتارهای عمدی توسط آخوندها یکبار دیگر با گوشت و پوست استخوان خویش لمس و درک کردند که ملاها نمی‌خواهند و نمی‌توانند کوچکترین قدمی در جهت خدمت به آنان بردارند. شعار آنها در خیزشهای نودوشش حالا تمام و کمال به اثبات رسیده است که دشمن ما همین‌جاست، دروغ میگن آمریکاست.
مردم ایران در محاصره ویروس کشنده کرونا و ویروس کشنده تر ولایت، دست و پنجه نرم می‌کنند. تاریخ این مرزوبوم ومردمانش در طی قرون واعصارنشان داده است که پیروزی از آن مردم ایران است. هجوم مغولها و ایلغار بقیه اشغالگران نتوانست عزم و جزم آنها را برای ماندگاری تاریخی و حفظ ملک و ملت، متوقف کند. به‌وضوح روشن است که حاکمان تهران می‌توانستند بآبستن مرزها و بعد هم با قرنطینه کردن شهر قم ویروس را کنترل کنند. آنها می‌توانستند با سرمایه‌های میلیاردی دزدیده شده مردم محروم به کمک آسیب دیدگان بشتابند که نکردند و نخواهند کرد. به این خبرعلمی توجه کنید:
" تعمیرمریخ نورد با ضربت بیل از زمین. مهندسان ناسا، آژانس فضایی آمریکا موفق شدند فضاپیمای ان سایت درسیاره مریخ را تعمیرکنند"
به‌رغم رشد چشم گیر تکنولوژی و ثروت باد آورده، آخوندهای ضدایرانی حتی در برخی از بیمارستانها برای ضد عفونی کردن محیط از دود اسپند استفاده می‌کنند. آنها نه تنها مخالف قرنطینه شهرها هستند بلکه تا مدتها برای بستن مراکز مذهبی و محل تجمع مردم کار جدی به‌عمل نیاوردند. به‌جای تولید و توزیع مواد ضدعفونی و ماسک، تا می‌توانستند و می‌توانند توسط برادران قاچاقچی سپاه، بازار سیاه درست می‌کنند وبا قیمتهای نوجومی آنها را بفروش می‌رسانند. به‌جای ساختن بیمارستان و استخدام پزشک و پرستار، حکومت نظامی در شهرها برقرار می‌کنند و از ایادی سرکوبگر برون‌مرزی برای ارعاب و تهدید مردم استفاده می‌کنند.
خامنه‌ای در پیام نوروزی ضد نوروزش گفت سال گذشته سال رونق اقتصادی بود! امسال اما سال جهش تولید! خواهد بود.
می‌شود گفت سالی که در چشم‌انداز است می‌تواند و باید سال جهش، خیزش و قیام و شورش باشد. سالی که در پیش است می‌تواند سال انفجار و سال سرنگونی باشد. باید ضربات آخرین در سال نود و نه تمام کننده باشد. هم‌چنانکه رئیس جمهور برگزیده مقاومت خانم مریم رجوی در پیامش گفت: "... زمان برخاستن است. زمان شورش و قیام و در‌هم‌شکستن زنجیرها و زندانهاست.
آخوندها باید بروند. مردم ایران مثل همیشه قیمت سنگینی می‌دهند. اما این بار کرونا، عبای ملا را خواهد گرفت".