پرویز خزایی: ممجواد ریبنتروپ


محمد جواد ظریف – ماله کش نظام فاشیسم دینی و همرتبه یواخیم فون ریبنتروپ – وزیرخارجه آدولف هیتلر- باید- پیش از هر چیز- روی آخوندیش همرتبه سنگپای قزوین شهر زیبا وتاریخی عزیزمان باشد- تا جرات کند و روی منحوسش بشود که در این کنفرانس بزرگ سالانه جهانی – اصلا شرکت کند.

این کنفرانس در سال ۱۹۶۳ توسط یکی از اعضای اصلی گروه شورشی بنام مرد رشید و شهید سرهنگ اشتافنبرگ – یعنی یکی از بنیانگذاران این گروه مقاومت مردم آلمان- تاسیس گردید.
نام این شخصیت والای مقاومت آلمان ادوارد هنریش فون کلیست بود که خودش با تلاش و زحمت- این کنفرانس را بیاد مقاومت سازمان یافته و کانون شورشی آن گروه تاسیس کرد. برنامه شان اول کشتن هیتلر بود- که شوربختانه لو رفت.
اما خوشبختانه او مدت ها- یعنی سن کهولت و از کارافتادگی- تا سال ۱۹۹۷ خودش رهبر و رییس این اجلاس بزرگ سراسری جهانی بود که در نوع خود بزرگترین اجلاس منظم سالانه جهانی است.
هدف او- فون کلیسه- از این کنفرانس جلوگیری از یک آتش جنگ و قتل و غارت و اعدام و شکنجه و ظهور نظامی هیتلر نشان دیگری در جهان بود- بخوانید یک نظام دیکتاتوری مطلقه آتش افروز و جنگ طلب و آدم سوز و اشغال گر و با یک ایدیولوژی مخوف جهان شمول همانند آنچه ایدئولوگ بنیادگذار آن- هیتلر در کتاب مین کامپش- به دنیا وعده داده بود!

حالا- بقول آن لرهمولایتی من- آیا ـ نشانیهاش مال اعلیخصرت خودمان- یعنی روح الله موسوی خمینی و ولایت مطلقه فقیه نیست!؟

و حالا آیا بقول -آن لرستانی هملر من- نشانیهاش مال همزاد تاریخی کتاب نبرد من-؛؛ مین کامپ؛؛- آدولف هیتلر- یعنی رسانه؛؛ حکومت اسلامی؛؛ نوشته و تحمیل کرده به انقلاب دمکراتیک ضد سلطنتی- توسط پیشوا و رهبر عظما آدولف خمینی! نیست؟

پس دعوت کنندگان محمد جواد ظریف نباید از خجالت آن رادمرد بنیادگذار- ادوارد فون کلیست- در حالیکه در اجلاس پانصد و بیشتری نشسته اند/ سرشان را از شرم پایین بگیرند که در سالنی نشسته اند که ممجواد ریبنتروف در آن نشسته که سراپایش بوی نکبت و دنائت و خیانت به آرمان آن مرد مقاومت آلمان- فون کلیست- میدهد؟ وخیانت بهمه شهدای تاریخ مقاومت آلمان و اروپا و کشورهای دیگر از جمله ملت بزرگ ایران با هزاران شهید.
اگر خجالت را نکشند و به پیشگاه مقاومت آلمان – گروه شورشی اشتوفنبرگ و گروه دیگر بنام؛؛ رزهای سفید؛؛ و شهیدان سرفراز آن -چون شیرزن شهید سوفیا شول و برادر شهیدش هانس و یاران کانون شورشی دانشجویی شان- که طبق قانون نازی برای؛؛ خیانتکاران- بخوانید عنوان منافقین و خرابکاران- سرشان بعد یک محاکمه کوتاه قتل عام ۶۷ نشان از گردن قطع شد- عذرخواهی نکنند. پس من پیشنهاد میکنم در اول در افتتاح اجلاس سرود؛؛ های هیتلر؛؛ را با بازوی کشیده خوانده و در پایان نیز سرود؛؛ خمینی ای امام؛؛ را دست به سینه بسرایند!!.