محمد قرائی:‌ پس لرزه‌های قیام پیروزمند آبانماه



رژیم درمانده ولایی در محاصره همه‌جانبه مردم، مقاومت و فشارهای کمرشکن بین‌المللی دست و پا می‌زند.

همچون کفتار پیر دندان کشیده‌ای است افتاده در مرداب. یا عقرب زخم‌خورده در حال مرگی در محاصره آتش. دست و پازدنهای مذبوحانه باعث غرق بیشترش می‌شود. برای نجات از مرگی جانکاه، بناچار به خودزنیهای پی‌درپی متوسل می‌شود. تحریم‌های فلج کننده و نفس گیر نفتی، مالی و... خامنه‌ای را مجبور کرد تا با افزایش ظالمانه قیمت بنزین، بنزین به آتش خشم شعله‌ور مردم بپاشد.

خشم انباشته مردم محروم به انفجار منتهی شد و انقلاب زبانه کشید. انبار غارت و سرکوب آخوندها در اقصی نقاط کشور در آتش عصیان به‌حق مردم سوخت و خاکستر شد. ولی‌فقیه پوشالی و جنایتکار برای جلوگیری از سیل بنیان‌کن خشم سوزان و ویرانگر مردم بپا خاسته، دستور آتش و قتل‌عام صادر کرد. بیش از هزاران تن، زن و مرد، پیر و جوان به خاک و خون غلطیدند. شفق ایران زمین، سرزمین عیاران و دلاوران رنگ خون گرفت. هزاران تن توسط حرامیان و گزمه‌های والی قتل‌عام باز داشت و به تختهای شکنجه بسته شدند. بیکران زخم برتن هزاران آزاده نشست. سردسته عمامه به سران در هراس از خشم انتقام ناگرفته خلقی بپا خاسته، شمخانی را برای عیادت قربانیانش گسیل داشت. به ظاهر می‌خواستند با هدیه و فدیه خون شویی بکنند. خانواده شهیدان سرافراز مردم ایران دست رد به سینه قاتل فرزندان خویش زدند.

بیچاره خامنه‌ای در چنبره بحرانهای خودساخته مذبوحانه در تلاش و تقلاست.

به سراغ مزدوران در عمق استراتژیک و حیاط خلوت خویش عراق رفت. حالا که در مهد شیران و دلیران پوزه‌اش به خاک مذلت نشسته است می‌خواست با یک عملیات تروریستی برون‌مرزی نفسی تازه کند. برای روحیه دادن به ریزشی‌های وامانده در داخل و خارج، لاجرم می‌باید کاری می‌کرد. بارها نیش زده و لگد پراکنی کرده بود و قدرت‌نمایی‌های پوشالی و طرف پاسخگو نبود. هم‌چون دزدان دریایی عمل کرده بود. کشتی منفجر کرده و پالایشگاه آتش زده بود و باز هم پاسخی درخور نبود. آخوند هفت خط می‌خواست با یک تیر چندین نشانه را همزمان هدف گیرد. می‌پنداشت با شلیک موشک به پایگاههای دشمن قدرش، آمریکا، کمافی السابق قدرت‌نمایی بکند بدون این‌که هزینه‌ای متقبل شده باشد. حاصل موشک‌باران مزدورانش در عراق کشته شدن یک پیمانکار آمریکایی و تعدادی زخمی بود. برخلاف تصور همیشگی ملاها، این بار پاسخ کوبنده ومهلک بود. دهها نفر از مزدوران بروزن مرزی و از جمله چندین سرکرده در بمبارانها به هلاکت رسیدند. طرح بعدی و نوشته شده در کیهان خامنه‌ای به مرحله عمل درآمد. پاسدار شریعتمدارای مشاور ولی‌فقیه اخیراً نوشته بود آدمهای عراقی خامنه‌ای باید همان کاری را به مورد اجرا بگذارند که در اوایل انقلاب بهمن، نوچه‌های خمینی در رابطه با اشغال سفارت آمریکا کردند. به‌رغم تصورات خامنه‌ای این بار جواب موشک را طرف مقابل با بمب و بمباران داده واز کشته‌ها پشته ساخته بود. حالا که طرح "الف" یعنی موشک‌باران با شکست روبه روشده بود می‌باید بلافاصله طرح "ب" اجرایی شود. اشغال سفارت آمریکا با الگو گرفتن از گروگان گرفته شدن دیپلماتها در تهران. قصدشان این بود که با ایجاد موج ضدامپریالیستی کذایی هم اذهان را از جامعه جوشان و خروشان مردم معترض در ایران دور سازند و هم تظاهرات به‌حق مردم عراق را به حاشیه برانند.

کوه فتنه آخوند شیاد این بارهم موش زایید. بزعم خیالات عظمی، سمبه طرف بسیار قوی بود. پس از گذشت شبانه‌روزی با تهدید نیروهای طرف مقابل جا زدند و خیمه و خرگاه را به‌سرعت جمع کردند. آش نخورده و دهن سوخته. ریس جمهور آمریکا در توئیتی رژیم آخوندی را مسئول حمله به سفارت قلمداد کرد و آشکارا به تهدید سردمداران ولایی پرداخت. در تویتی دیگر، بوضوح به حمایت از معترضان به‌حق عراقی برخاست واین‌که بهترین دوران برای اخراج آخوندها در عراق فرار سیده است. این بارهم خامنه‌ای چوب و پیاز را باهم تناول کردند. مزدورانش مورد حمله قرار گرفته و بیش‌ از‌ پیش در میان افکار عمومی عراق، منطقه و جهان مورد لعن و نفرین قرار گرفتند. مردم عراق برای گرفتن حق و حقوق خود، مشروعیت بیشتری کسب کردند. مقام عظمی! بیش‌ از‌ پیش در مرداب خود ساخته در حال غرق شدن است. خود زنیهای پیاپی مقام ولایت کاری از پیش نخواهد برد.