جمشید پیمان: باور نکنید از سر مستی حرفی زده است


اگر باور می کنید آقای حسین علیزاده، دیپلمات سابق و اپوزیسیون کنونی نظام آخوندی در حال مستی دونالد ترامپ را بخاطر تحریم "آیت الله" خامنه ای مورد تنقید و تقبیح قراد داده و بر او قید افسار گسیختگی زده است، سخت در اشتباهید!.

این آقای حسین علیزاده که سال ها به عنوان آتاشه در سفارت جمهوری اسلامی در فنلاند به نظام آخوندی سرویس می داده، پس از ماجراهای سال ۱۳۸۸ از پشت میز رایزنی به عرصه اپوزیسیون خارج از کشور صادر شد. از آن زمان تا الان به عنوان دیپلمات سابق و کارشناس امور سیاسی و فرهنگی در تلویزیون های اپوزیسیون پرور به شغل شریف اپوزیسیون نمائی مشغول است و علیه نظام جمهوری اسلامی به شیوه ای که نه سیخ بسوزد نه کباب،اپوزیسیونی می کند.
همین مخالف صادراتی و معتمد سابق وزارت خارجه نظام دیروز (۲۵ ـ ۰۶ ـ ۲۰۱۹) برای ارائه نظر درباره تحریم شخص آخوند خامنه ای از جانب رئیس جمهوری آمریکا رفت بالای منبر تلویزیون" ایران اینترنشنال"!.
هرکس چشمش را ببندد و به سخنان این او گوش دهد بسیار بعید است تصور نکند نماینده مستقیم شخص خامنه ای یا یک درجه پایین تر، حسن روحانی رئیس جمهوری آخوندی یا دست کم کم جواد ظریف وزیر خارجه اش، دارد از مقام عظمای ولایت حمایت می کند و تحریم او از جانب ترامپ را زیر تازیانه ی استخوان شکاف اهانت و اتهام می بَرَد:
ــ خامنه ای را رهبر مذهبی می نامد! ناراحت است چرا رئیس جمهوری آمریکا یک مرجع (مرجع تقلید شیعه!) را تحریم کرده است!می گوید تحریم این رهبر مذهبی باعث ناراحتی و عصبانیت و آزرده خاطری بسیاری از مؤمنان در ایران و سایر کشورها می شود(مضمون حرفش)
ــ با غرور توام با دریغ می گوید خامنه ای در جریان کشتار مسلمانان میانمار و تعقیب و آزار آنان، به یاری شان شتافته و به ایشان کمک مالی و پولی کرده است. سپس با صدائی بم و گرفته توام با بغضی نزدیک به منفجر شدن می افزاید،؛ حالا با این تحریم ها دیگر نمی تواند برای آنها پول بفرستد.
ــ این آتاشه فرهنگی و کارشناس مظالعات صلح هر آداب و ترتیبی را اگر می داند، از یاد می برد و هر چه دل تنگش می خواهد بار دونالد ترامپ می کند و تحریم های اخیرش ویژه علیه خامنه ای را به حساب " افسار پاره کردن" او می گذارد. حالا به این کار ندارم که اگر یک صدم این بی حرمتی و اهانت را، با زبانی بسیار نرم نسبت به خامنه ای یا یکی دیگر از سران نظام جنایت کار آخوندی می کرد، به احتمال بسیار زیاد مجری برنامه به هر شکل ممکن به او تذکر می داد!
باری، با سبک و سنگین کردن حرف های این اپوزیسیون صادراتی فکر می کنم خوب است به چند نکته، ولو توضیح واضحات، اشاره کنم:
ــ خامنه ای جنایت کار و دشمن و شکننده ی هزار باره ی قول قرآن و لگد کننده ی چند هزار باره سنت محمد و امامان شیعه است . بنا براین آن مذهبی که خامنه ای رهبر و مرجعش باشد هزار بار پلید تر و ضد انسانی تر از فاشیسم است. همانگونه که خودش به نسبت هزار بار پلید تر و جنایت کار تر از هیتلر و موسولینی است.
ــ کیست که نداند در رژیم جمهوری اسلامی ولی مطلقه فقیه یعنی درهم تنیدگی گسست ناپذیر دین و سیاست. پس تفکیک رندانه و ناشیانه مقام مذهبی او از جایگاه سیاسی اش بوسیله حسین علیزاده ناشی از نادانی و بی سوادی و کم اطلاعی او در این مورد نیست؛ بهتر است به جنس و شکل و اندازه ی ریگی که در کفش این مفسر و تحلیل گر لای پنجه هایش جا به جا می شود، توجه کرد و در گوشش به ترتیل خواند که اگر ترامپ خامنه ای را تحریم کرده است، او را به عنوان مسؤل اول و بالا ترین مقام در سلسله مراتب نظام آخوندی هدف گرفته است!.
ــ کیست که نداند کمک به مسلمان های میانمار از طرف خامنه ای اسم مستعار تلاش برای اشاعه نفاق و تروریسم در همان منطقه است. همانگونه که کمک هایش به حزب الله لبنان و تروریست های محافظ بشار اسد در سوریه و حوثی ها در یمن و دیگر کشورها فقط و فقط در خدمت رشد نفاق بین ملت های منطقه و ایجاد خلیفه گری جهانی شیعی از طریق اعمال تروریستی و دست یازیدن به جنایت به شکل و اندازه ای است که برایش امکان دارد.
ــ خامنه ای از ارث پدرش به کمک مسلمان های میانمار شتافت یا ازگلوی ملیون ها ایرانی گرسنه و بیکار و غرق در فقر مطلق زد و برای برنامه توسعه تروریسم شیعه روانه ی آن دیار کرد؟
ــ بر فرض محال که خامنه ای به مسلمانان آواره میانمار کمک کرده است! یکی نباید به این کاسه ی داغ تر از آش بگوید: چراغی که به خانه رواست،به مسجد حرام است؟
ــ این اپوزیسیون دل سوخته که معلوم نیست چه فرقی با مبلغان سر آنتی نظام دارد، بطور غیر مستقیم دونالد ترامپ به چارپائی تشبیه نمود که افسار پاره کرده است. با اینگونه سخن گفتنش برایم بسیار آسان می شود بپذیرم ایشان در پوش رایزنی، مجری چه مفسده هائی در سفارت رژیم تروریستی آخوندی در فنلاند بوده است!