مسلم اسکندر فیلابی: بی آبرویی های پی در پی ورزشی در رژیم فاسد و جنایتکار آخوندها

رژیم دزد و فاسد آخوندها که پس اندازهای مردم و دستمزدهای کارگران زحمتکش ایران را در ابعاد نجومی و بدون هیچ شرم و خجالتی به یغما برده با پرداخت نکردن تعهداتش به فدراسیون جهانی شطرنج یک بی آبرویی بین المللی ببار آورد. فدراسیون جهانی شطرنج (فیده) با خارج کردن نام ایران از رنکینگ جهانی، شطرنج ایران را رسماً تعلیق کرد و تازمانی که بدهی ۱۲۰ هزار دلاری این فدراسیون به فیده پرداخت نشود تعلیق ایران در این رشته ادامه خواهد داشت.

از سوی دیگر رژیم آخوندی که سالهاست با انوع حمایت های مالی و نظامی و سیاسی از رژیم جنایتکار بشار اسد به ادامه حکومت ننگین او یاری رسانده است در یک بی آبرویی دیگر متهم به تبانی در بازی فوتبال با سوریه شده است. کنفدراسیون فوتبال آسیا (آی اف سی) به دلیل اعتراض های طرح شده از سوی تیم های ازبکستان و استرالیا، تحقیق درباره نتایج بازی های هفته پایانی انتخابی جام جهانی در آسیا را در دستور کار قرار داده است. شاکیان می گویند نتیجه مساوی بازی ایران و سوریه مشکوک و بخاطر امتیاز دادن به رژیم بشار اسد برای بالا رفتن در رده بندی مسابقات است. همین رژیم، فوتبالیست هائی که با باشگاه های کشورهای دیگر قرارداد بازی بسته اند را به دلیل اینکه در مسابقه تیم آن کشور با اسرائیل بازی کرده اند از بازی در ایران محروم می کند.

در یک فقره وقاحت و بی آبرویی دیگر نظام سراپا ارتجاعی آخوندی که تا امروز از ورود بانوان ایران به استادیوم های ورزشی برای تماشای مسابقات مختلف منجمله فوتبال ممانعت ببار آورده و باعث تنفر مردم ایران و محکومیت های جامعه بین المللی شده است، اجازه داد که زنان سوری برای مشاهده مسابقه فوتبال سوریه و ایران وارد استادیوم های رژیم بشوند. کاری دقیقا در ردیف غارت اموال مردم ایران و بذل و بخشش های بیحد و حصر برای نگهداری اسد در سوریه و هزینه هایی که برای تروریستهای دیگر در جای جای جهان می پردازد.
این جانیان عمامه دارکه هیچ حرمتی برای مردم ایران و حیثیت ملی ایرانیان قائل نیستند برای حفظ حکومت ننگینشان که غرق در معضلات بی حد است به هر خار و خاشاکی آویزان می شوند و از آنجائیکه به درستی دریافته اند که مردم ایران بخصوص زنان و مردان جوان ایرانی لحظه شماری می کنند تا این نابکاران را به زباله دان تاریخ بریزند، در امر ورزش نیز تمام فدراسیونها واستادیومهای ورزشی را به جانیان ضد ایران و ایرانی یعنی پاسداران و بسیجی ها سپرده اند.

هم میهنان گرامی تا زمانیکه این حکومت ننگین و این عقب ماندگان تاریخی با تفکرات ارتجاعی، درایران به چپاولگری و کشت و کشتار مردم ایران و تهدید جامعه بین المللی مشغولند در بر همین پاشنه خواهد چرخید. برای تغییر بنیادین این اوضاع یک راه حل بیشتر متصور نیست و آنهم براندازی تام و تمام این رژیم با همه دار و دسته های آن است. پس بیایید دست در دست هم و همگام با مقاومت ملی و مردمی ایران ننگ این حکومت ضد ایران و ایرانی را از صحنه ایران پاک کنیم.
 مسلم اسکندر فیلابی
کمیسیون ورزش شورای ملی مقاومت ایران