حسین پویا: مصاحبه با مقامات! دزد اصلی کیه؟!

گفتار نیک
س- حضرت آیت اله رفسنجانی ممکنه بفرمائید عامل اینهمه فساد و اختلاس و دزدی کیه؟ واله دیگه ملت خفه شدن از اینهمه دزدی و اختلاس و فساد.
ج – حق دارید برادر. بنده نوکر ملتم. عامل که البته زیاد داره. می خواید همه رو اسم ببرم؟
س – نخیر قربان. فقط عامل اصلی رو بفرمائید.
ج – خوب که چی بشه؟
س – هیچ چی. به ملت معرفیش می کنم.
ج – لازم نکرده. برو پی کارت آقا جان. میدم بگیرن روت رو کم کنن ها!
س – خوب باشه به هیچکس نمی گم. فقط دوست دارم بدونم. جون مادرم من توی انتخابات به شما و روحانی رای دادم.
ج – خوب حالا که رای دادی و قول دادی جایی نگی بهت میگم. عرض کنم که به نظر بنده عامل اصلی مجتبای خامنه ای هست که با حمایت پدرش، هم بخش عمده ای از قدرت را قبضه کرده و هم توسط سپاه، همه این دزدیها و اختلاسها را توسط عواملش انجام میده. چه کسی دست سپاه را برای قاچاق باز گذاشته؟
*********

س – حضرت آیت اله خامنه ای ممکنه بفرمائید به نظر شما عامل اصلی فساد و اختلاسهای هزار میلیاردی کیه؟
ج – ما اصولا فساد و اختلاس نداریم. ما شکوفایی داریم و اقتصاد مقاومتی داریم که خوب این مسائل هم میتواند از آثار جانبی ش باشه. حالا اینکه برخی ها از مقامشون سوء استفاده می کنن و یک کارهایی می کنن که به کشور ضربه می زنه اون دیگه اسمش اختلاس و فساد نیست و البته به شما مربوط نیست. ولی اگه قول بدید جایی درج نکنید و بیخودی هم کشش ندید یواشکی توی گوش خودت میگم.
س – قول میدم حضرت آیت اله.
ج – آورین آورین.دزد اصلی همین آقای رفسنجانی بود که می گفت یک قطعه زمین از پدرش بهش به ارث رسیده و ایران افتاده توش. با اینحال نباید کشش داد.
س –خوب حالا بفرمائید که نفر اصلی اون برخی از مقامات که فرمودید سوء استفاده می کنن کیه؟
ج – خوب معلوم است آقاجان. آقا زاده های آقای رفسنجانی که با حمایت پدرشان هم رشوه گرفته و هم اختلاس کرده اند. الان هم گفتم یکیش را زندانی کنن تا دیگه توی کشور اختلاسی نباشه.
********
س – آقای احمدی نژاد ممکنه بگید که عامل اصلی این فساد و اختلاس کیه؟ بعضیا از اطرافیان شما اسم می برن.
ج – دکتر احمدی نژاد پسر جان.
س – ببخشید آقای دکتر احمدی نژاد ممکنه بفرمائید.......
ج – غلط می کنن اون بعضیا که از اطرافیان من اسم می برن. اطرافیان من همگی توسط خود عاقا و حضرات آیات عظام مثل مصباح و جنتی و مکارم و حتی برخی از مقدسین تایید شده هستند. کسانی که این حرفا رو می زنن از سوزششونه. صد دفه گفتم آب رو بریزید اونجا که می سوزه. بعضیا دستشون به گوشت نمی رسه میگن بو میده.
س – خوب بهرحال یک فسادی هست و این اختلاسها که دروغ نیست. میخواستم بگید به نظر شما عامل اصلی ش کیه؟
ج – خوب معلومه. همین لیبرالها و فتنه گرها. شما انگار سخنرانی های عاقا را گوش نمی کنید ها. ما که بعضیاشو افشا کردیم. من قول میدم اگه دوباره رئیس جمهور بشم بازم افشا کنم. با فیلم و سند. فکر می کنید چرا روحانی نه گذاشت و نه برداشت، رفت هرچی پول دستمون رسیده بود خرج خرید هواپیمای ایرباس کرد؟
س – خوب چرا؟ راستی چرا اینکار را کرد؟ یعنی مملکت مسئله مهم دیگری نداشت؟
ج – خوب همین دیگه. از برادرش بپرسید. اون فیلم برادر لاریجانی رو که درخواست رشوه از قاضی مرتضوی کرد رو که دیدید. فیلم برادر روحانی هم کلید خورده و به زودی در میاد. البته اون برادر لاریجانی راحت در رفت چون داداشش رئیس قضائیه بود. ولی نمیذاریم برادر روحانی راحت در بره.
س – خوب اینم برادر رئیس جمهوره.
ج – ریاست این به همین زودی تمام میشه و خودم دوباره میشم رئیس جمهور. اونوقت خواهید دید که من دیگه اون احمدی نژاد سابق نیستم.
*****
س – آقای روحانی به نظر شما مقصر اصلی این فساد وحشتناک و فراگیر و این اختلاسهای نجومی کیه؟
ج – از برادران قاچاقچی بپرسید که نصف بودجه کشور را هرساله بصورت قاچاق جنس وارد می کنند. معاون آقای احمدی نژاد چرا زندانه؟ صبر کنید نوبت خودشم میرسه.
س – حالا اگه اصرار کنم که جنابعالی اقلا اسم یکی از عوامل اصلی رو ببرید چی می فرمائید.
ج – اسمش رو که درست نیست بگم. عظمت نظام ما در عظمت رهبریه و ما نباید رهبری رو تضعیف کنیم.
******
س – سلام پدر جان. خسته نباشی. میشه خودت رو معرفی کنی
ج – سلامت باشی. من ملتم. ملت سالخورده ایران.
س – شما از این دزدیها و اختلاسهایی که توی ایران میشه خبر دارید؟
ج – واله از اون درشتهاش که توی دعواهای داخلی مقامات خبرش به بیرون درز می کنه بله. اونایی ش هم که رسمی و دولتی و قانونیه که دیگه همه خبر دارن.
س – منظورت از اونایی که دولتی و رسمی و قانونیه، صادرات و واردات قاچاق سپاه پاسدارانه؟
ج – نه پدرجان. اون که برخلاف قانون همین حکومته. منظورم اون مالیاتهای میلیاردیه که آستان قدس و بنیادها و شرکتهای زیر نظر "عاقا" و سپاه پاسداران و بقیه آیات عظام نمیدن.
س – خوب به نظر شما مسئول اصلی همه این دزدیها و اختلاسها کیه؟ در یک کلام دزد اصلی کیه؟
ج – چرا سوال انحرافی می کنی پدرجان؟ دزد اصلی کیه یعنی چی؟ توی این حکومت همه دزد اصلین. دزد اصلی حکومت جمهوری ولایت فقیه است با همه دار و دسته هاش پدرجان. بیخود دنبال کس خاصی نگرد. من که ملتم و عمری ازم گذشته، سالهاس که فهمیدم دزد اصلی کیه و یقه کی را باید گرفت و کشوندش به پائین. خودم ترتیبش رو خواهم داد. مطمئن باش.