پیام آقای نصرالله اسماعیل زاده

درود به روان 23 مجاهد شهید، فرزندان جان برکف و قهرمان مردم ایران در راه آزادی
و درود به مجاهدین مجروح و آرزوی بهبود سریع و سلامتی آنان.

-    رژیم ضد بشری و دشمن حرث و نسل مردم ایران با موشک باران سنگین که تعداد آن به 80 می رسد در شب 7 آبان یک بار دیگر مجاهدین در زندان لیبرتی را مورد حمله قرار داد که منجر به شهادت 23 مجاهد قهرمان و زخمی شدن ده ها مجاهد قهرمان گردید.
-    رژیم در شرایط پس از سر کشیدن جام زهر برجام و عقب نشینی از بمب اتمی در تنگناهای داخلی با تظاهرات و مقابله اقشار مختلف مردم، و در سوریه با تلفات سنیگن کشته شدن سران سپاه جنایت اش روبرو است، در یمن ضربه جدی خورده و در عراق پس از مالکی جانی، از دست باز بودن هایش کاسته شده است، در چنین شرایطی طرح حمله ای را که از قبل آماده کرده بود را در شب 7 آبان، در سایه مماشات و مدارایی که با او می شود، و پس از پذیرش او برای مذاکرات وین که در روز 8 آبان برگزار می شد، به اجرا گذاشت.

-     رژیم همواره در پی ضربه زدن به دشمن اصلی اش مجاهدین و مقاومت بوده و هست. چون از دشمن جدی و مقاوم خود در هراس است. هموراه منتظر فرصت است. در حملات جنایت کارانه و ضد بشری اش در گذشته شاهد بودیم که در پناه مذاکرات محرمانه با مماشاتگران دست به حمله زد، که منجر به شهادت بیش از صد مجاهد و صد ها زخمی و 7 گروگان شده که هم چنان از سرنوشت آنان خبری نیست. طبعا پس از گروگان گیری، بلافاصله برای آمریکا ردیابی گروگان ها عملی بوده است. آمریکا با امکانات لجستیکی و برخورداری از اطلاعت در زمین باید گروگان ها را رد گرفته باشد، اما نتایج آن در سایه مذاکرات محرمانه با رژیم به محاق سکوت رفت و هیچ اطلاعیه ای منتشر نگردید.

-    آمریکا علیرغم تعهدی که در قبال حفاظت تک تک مجاهدین داشت اقدامات لازم را انجام نداد. در سال 2011 سازمان ملل و آمریکا کمپ لیبرتی را با تاسیسات اولیه و بدون یک سپر حفاظتی به عنوان یک کمپ ترانزیت و برای استفاده موقت در نظر گرفتند. اما 4 سال طول کشیده و تا به حال دو بار مورد حمله موشکی سنگین عوامل رژیم قرار گرفته است. اگر دولت آمریکا و سازمان ملل به تعهدات خود در همه زمینه ها عمل می کرند، طبعا با چنین شهادت هایی در کمپ لیبرتی روبرو نبودیم.

آقای جان کری وزیر خارجه آمریکا در آستانه مذاکره با رژیم، این عمل را تروریستی اعلام و آن را محکوم کرد. او گفت: ما با مقام‌های ارشد عراقی در تماس بوده‌ایم تا تضمین کنیم دولت عراق، همه پشتیبانی پزشکی و اضطراری ممکن را به قربانیان ارائه کند.
آمریکا در این اطلاعیه یک قدم در جهت مسولیتی که بر عهده دارد برداشته است. اما، به هیچ وجه کافی نیست.
هم اکنون فرزندان مجاهد ما در برکه ای بی سر پناه بدون دسترسی به آب و برق و سیستم های بهداشتی، در محل کمپ در مساحت نیم کیلومتری در بین بنگال های منهدم شده و چال های عمیقی که موشک ها ایجاد کرده اند قرار دارند. اگر هم بنگالی کاملا در هم نشکسته باشد امواج موشک های سنگین آنها را از شکل اصلی خارج کرده و سیستم های گرمایش و تهویه در آنها را از کار انداخته است و وسایل استراحت غیر قابل استفاده است. در آن آتش سوزی ها، که عکس و فیلم هایش نشان داده شده، وسایل جمعی و فردی و پوششی مجاهدین تماما سوخته است. آمریکا و سازمان ملل بر طبق تعهد و مسولیت اشان می بایست بلافاصله صبح بعد از حمله، برای جایگزینی تجهیزات و امکانات زندگی و هم چنین هموار کردن چال های ایجاد شده اقدام می کردند و اکنون نیز باید بی درنگ این کار را شروع کنند تا از شیوع بیماری جلوگیری شود. باید وسایل منهدم شده پزشکی کلینیک کمپ را سریعا جایگزین کنند باید هرگونه کمبود پزشکی کمپ را تامین کنند، تا پزشکان مجاهدین بتوانند به مجروحین روز پنجشنبه که در کمپ هستند و دیگر بیماران و مجروحین قبلی رسیدگی لازم را به عمل آورند، قبل از آن که دیر شود.
آمریکا در اجرای بخشی از تعهدش برای حفاظت مجاهدین باید مجاهدینی که سخت مجروح شده اند را به بیمارستان های خودشان و در صورت لزوم به خارج از عراق منتقل کند، قبل از آن که دیر شود.
این اقدامات ضرورت های اولیه پس از این عمل وحشیانه ضد بشری است و البته که باید آمریکا و سازمان ملل به تمام تعهدات و مسولیت هایشان که در سال 2011، و قبل و بعد از آن پذیرفتنه اند اقدام کنند تا دیگر شاهد چنین جنایاتی نباشیم.

-    در اینجا لازم است یک بار دیگر تاکید کنم که رژیم باید بداند با این جنایات و جنایاتی که در زندان ها انجام می دهد و اعمال فشار و سرکوبی که بر اقشار مختلف مردم ایران وارد می آورد، برای سرنگونی محتومش چاره ای نمی یابد. این مقاومت بر عزم خود برای سرنگونی رژیم، بیش از پیش استوار است، و با تکیه بر مردم و با کمک مردم با استفاده از تمام اشکال مبارزه تا سرنگونی ایستاده و به مبارزه ادامه می دهد. این مبارزه تا پیروزی و بر قراری آزادی در میهن امان ایران ادامه دارد.
 
درود بر مجاهدین در زندان لیبرتی
یاد شهدای مجاهد همواره در یاد ها گرامی است.

مرگ بر اصل ولایت فقیه - زنده باد آزادی