جنون آخوندها از افشای کرونای ولایت و پنهانکاریهای مجرمانه


واکنش جنون آمیز سخنگوی وزارت بهداشت رژیم از افشای کرونای ولایت

سخنگوی وزارت بهداشت رژیم: یک زمانی می‌گفتند که اقا خب تلاش می‌کردند دوستان ما موارد اولیه شناسایی بشود می‌گفتند حالا به‌خاطر انتخابات این دوستان اعلام نمی‌کنند دقیقاً ۴۸ساعت قبل انتخابات دو مورد که ما شناسایی شد بلافاصله اعلام شدند بدون درنگ و بدون این‌که بخواهیم حواشی دیگری توجه کنیم بعد همین طور ادامه داشت هرطور ادامه داشت هر روز یک مناسبتی و می‌گفتند آمار را به صفر خواهند رساند. ما تفاوتی که با بقیه کشورها داشتیم در عین این‌که مبارزه با کرونا جاری و ساری ست با یک ویروس منحوس مواجه هستیم که شاید هیچ کشوری این تجربه را ندارد که به زبان فارسی و غیرفارسی حالا من این زبان فارسی می‌گویم چون واقعاً بعضاً در ایرانی بودن بعضی از این فارسی زبانان که این روند را بهش دامن می‌زنند تردید می‌کنم بعضی وقت ها گزارش همین امروز ۲۰۰-۳۰۰ نفر آمار بیشتر بوده ما اصلاً ملاحظه اجتماعی سیاسی خاصی و یا حتی گوشزدی واقعاً من این را اینجا در شبکه سلامت می‌گویم تا امروز که ما در خدمت شما هستیم بنده به‌عنوان سخنگوی وزارت بهداشت فردا زنده باشم یا نباشم در این برنامه‌ها باشم یا نباشم یک نفر تا امروز به ما در وزارت بهداشت نگفته شما این عدد را بگویید یا نگویید! احتراز کنید دوری کنید هیچ هرچی بوده بیرون هیچ توصیه مستقیمی ما نداشتیم هر چه که یافتیم و همکاران ما شناسایی کردند و به‌عنوان مورد قطعی داشتیم.

اظهارات رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان کنترل شدید حکومتی، برخلاف دروغ شاخدار جهانپور
بالاخره شورای عالی امنیت ملی و حراست وزارت بهداشت و اینها اعلام کردند آقا آمار ندید. نگفتند چرا ندید یا چرا بدید. دو تا وجه داره. دو تا تحلیل داره
مجری:‌همه استان ها آمار نمی دهند دیگه؟
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان: همه استانها آمار نمی دند. دوتا وجه داره اگر بخواهیم بررسی کنیم. یکی اینه که خبر بد رو هر شب ندید بهتره. به لحاظ روانی روحی استرس زاست و فلانه. یکیش هم اونه دیگه ممکن است بی دقتی بکنند.