ابعاد شیوع کرونا به نقل از اعترافات کارگزاران

 

آخوند احمد خاتمی، عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان ارتجاع اعلام کرد، جلسه اسفند ماه این مجلس به خاطر کرونا برگزار نمی‌شود.

این تصمیم در حالیست که به‌رغم سیاست مجرمانه در پنهانکاری ابعاد شیوع کرونا، بسیاری از مهره‌ها و کارگزاران رژیم به این بیماری مبتلا شده و حتی تلف شده‌اند.
رمضانی عضو جدید مجلس ارتجاع از آستانه اشرفیه گیلان در اثر ابتلا به کرونا مرد. یکی از مدیران وزارت بهداشت رژیم در استان گیلان به خاطر کرونا تلف شد.
گزارش رسانه‌های حکومتی حاکیست که آخوند دژخیم مصطفی پورمحمدی، عضو هیئت مرگ در قتل عام زندانیان سیاسی در سال ۶۷ و وزیر دادگستری در دولت اول روحانی به کرونا مبتلا شده و میرمحمدی، عضو مجمع تشخیص مصلحت رژیم نیر به حالت کما درآمده است.
پنج عضو مجلس رژیم از جمله آخوند ذوالنور رئیس کمیسیون امنیت مجلس ارتجاع و نیز پسر حداد عادل، مشاور خامنه‌ای نیز به کرونا مبتلا شده‌اند.
در واکنش به حرفهای آخوند ذالنور درمورد ابتلایش به کرونا، در شبکه های اجتماعی خطاب به وی نوشته بودند: بمیر تا باور کنیم.

ابعاد شیوع کرونا به نقل از اعترافات کارگزاران رژیم، با این توضیح که چه در داخل کشور و چه در سطح بین المللی کسی به عدد و رقمهای رژیمی که ویژگیش پنهانکاری و دروغپردازیست اعتمادی ندارد.

چند نمونه:
روند رو ما به گونه‌ای می‌بینیم که پیک اصلی بیماری در هفته آتی و روزهای آینده است.تلویزیون شبکه خبر(رژیم) ۹/۱۲/۹۸

سخنگوی وزارت بهداشت رژیم ۹ اسفند ۹۸: آمار کماکان صعودی هست و به نظر میرسه که ما آمار مبتلایان در روزهای آینده را روند رو به رشدی خواهد داشت تعداد مبتلایان بخشی از ان را عنوان کردیم دیروز که به صورت ناگهانی یکی دو روز گذشته افزایش داشت بخاطر فعالتر شدن بیماری و افزایش آزمایشگاههای مورد تایید در سطح کشور بود.

در حالی که حکومت آخوندی شمار کل مبتلایان به کرونا در کل کشور را در جدیدترین آمار خود ۵۹۳ نفر اعلام کرده، شادنوش نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت رژیم در گیلان اذعان کرد، تنها در این استان، بیش از ۴۰۰ نفر بیمار کرونایی در استان بهبود یافته‌اند.
وی افزود: تاکنون هزار و ۲۶۰ مورد مشکوک به کرونا در سطح بیمارستان‌های گیلان مشاهده شده است. خبرگزاری تسنیم(رژیم) ۱۰/۱۲/۹۸

جعفرزاده عضو مجلس رژیم از رشت گفت: مکرر آمار را از مردم پنهان می‌کنند و به صراحت می‌گویم که آمارهای ارائه شده تا کنون هنوز واقعی نیست. قبرستانها را که نمی‌شود پنهان کرد؟ گزارشهایی که ارامستانها و هم‌چنین گزارش دوستان داریم از آمار خیلی وحشتناکی خبر می‌دهد که نمی‌شود آن را پنهان کردم. من از بهشت زهرا، تازه‌آباد و باغ رضوان رشت آماری در خصوص جان‌باختگان بر اثر کرونا گرفتم و باید بگویم که آمار، خیلی بیشتر از این حرفهاست. فضای سنگین و غمزده بر جامعه حاکم است و اخبار منفی به مردم هجوم آورده است. موضع روحانی مبنی بر قرنطینه نکردن شهرهای درگیر کرونا، تصمیمی اشتباه است و قرنطینه شهرها واجب بوده و ربطی به جنگ جهانی اول و دوم ندارد.

شکوری راد از مهره‌های حکومتی گفت: «آمار تعداد واقعی مبتلایان به کرونا وجود ندارد» اما «در یک گمانه علمی در خارج از کشور این تعداد ۱۸۰۰۰ نفر اعلام شده است».
تعداد کسانی‌که «با نشانه‌های بیماری کرونا بستری» هستند و کسانی که «تست کرونای آنها مثبت بوده» اعلام نشده است. اعتماد ۱۰/۱۲/۹۸

پارسایی عضو مجلس رژیم: «آماری که در حال حاضر داده می‌شود با توجه به جامعه آماری و از لحاظ درصد شیوع و کشندگی واقعی به نظر نمی‌رسد» و «مساله اعتماد عمومی... از زمان شیوع این بیماری واگیردار بار دیگر رخ‌نمایی کرد».اعتماد ۱۰/۱۲/۹۸

وی افزود آمار مربوط به پرستاران مبتلا را نمی توانیم اعلام کنیم. آمارها کاملاُ امنیتی هستند و به کسی ارائه نمی شود، حتی شاید رئیس بیمارستان هم آمار بیماران کرونا را نداشته باشد». رسالت۱۰/۱۲/۹۸