پیام خانم مریم رجوی به تظاهرات پاریس

 

از فرانسه می‌خواهیم که رهبری یک ابتکار عمل اروپایی برای اعزام هیأت تحقیق بین‌المللی به‌شکنجه‌گاه‌های خامنه‌ای را به‌دست بگیرد

دوستان فرانسوی مقاومت ایران
هموطنان
به‌همه شما درود می‌فرستم که دفاع از آزادی و دمکراسی و دفاع از حقوق بشر را در حمایت از قیام ایران یافته‌اید.
خون‌های بیش از ۶۰۰ جوان شورشگر، صدای ۱۲هزار جوان دستگیر شده از شکنجه‌گاه‌های خامنه‌ای و فریاد یک خلق عاصی از تمام ایران جهان را به‌ایستادگی در برابر فاشیسم دینی فرا می‌خواند.
خروش‌شان این است که ما در ۱۸۷ شهر زمین را زیر پای حاکمیت پوسیده آخوندها به ‌لرزه درآوردیم.
می‌گویند: ما با پرداخت بهایی بس سنگین اثبات کردیم که راهی‌ جز سرنگونی در برابر آخوندها باقی نمانده است.
و نشان دادیم که در هرکجای ایران که هستیم با هر عقیده و مذهب و ملیتی، خواست سیاسی‌ مبرم‌مان یکی است و آن برقراری آزادی و دمکراسی در ایران پس از سرنگونی این رژیم است.
این آزمایشی برای جامعه جهانی است که در کنار مردم ایران و قیام ایران قرار گیرد و کشتار و جنایت علیه بشریت در سرکوب قیام یک ملت به پاخاسته را محکوم کند.
دوستان عزیز
قیام آبان‌ماه نشان داد که نه رژیم توان آن را دارد که سیل خروشان اعتراض و عصیان اجتماعی را مهار کند، نه جامعه ایران از پا می‌نشیند. اوضاع دیگر به‌ گذشته برنمی‌گردد.
آخوندها سراپا در وحشت فرو رفته‌اند و به سرنگونی به ‌سفاکی و جنایت رو‌آورده‌اند.
خامنه‌ای دستور شلیک مستقیم به‌ جوانان در خیابان‌ها را صادر کرده است و آخوند روحانی با تمجید از قوای سرکوب و جنایت گفته است: «در برابر تلاش‌ها‌ آن‌ها ... سر فرود می‌آورم».
قیام آبان ۹۸ در امتداد قیام ۹۶ هیج جایی برای مانورهای سخیف جنایت‌پیشگان مدعی اصلاحات و اعتدال باقی نگذاشته است.

هموطنان و دوستان عزیز
این قیام از بین رفتنی نیست و رژیم یارای مهار قیام‌ها و جلوگیری از برپایی شهرهای شورشی، کانون‌های شورشی و ارتش بزرگ آزادی را ندارد.
این قیامی است تا سرنگونی تمامیت رژیم
قیامی است تا برقراری آزادی و حاکمیت مردم.
اما متاسفانه جامعه بین المللی تاکنون پاسخ مناسبی به جنایت علیه بشریت که همین روزها در ایران جریان دارد نداده است. این ادامه همان روندی است که مسئولان قتل عام زندانیان سیاسی در دهه ۶۰ و به‌خصوص در ۱۳۶۷ هم‌چنان مصونیت دارند. جنایت علیه بشریت در قیام آبان۹۸ توسط همان مسئولان قتل عام ۱۳۶۷ رهبری می‌شود.
در آستانه ده دسامبر سالروز تصویب اعلامیه جهانی حقوق بشر، مردم ایران از جامعه جهانی انتظار دارند که یک گام عملی در مورد حقوق بشر سرکوب شده ایران بردارد و رژیم آخوندها را برای توقف شکنجه و کشتار دستگیرشدگان قیام تحت فشار بگذارد.
اتحادیه اروپا باید مماشات با رژیم را متوقف کند. نباید به ‌رژیمی که به‌ کشتار قیام‌کنندگان دست می‌زند و تعهداتش در برجام را یکی پس از دیگری زیر پا می‌گذارد امتیاز داد. اتحادیه اروپا باید باید ماشه تحریم‌های شورای امنیت علیه این دیکتاتوری وحشی را که تهدید امنیت و صلح در منطقه و جهان است، بچکاند.
شورای امنیت باید سردمداران رژیم را به‌خاطر این‌همه سرکوب و خونریزی، جنایتکاران علیه بشریت اعلام کند تا در برابر عدالت قرار بگیرند.

ما از فرانسه می‌خواهیم که رهبری یک ابتکار عمل اروپایی برای اعزام هیأت تحقیق بین‌المللی به ‌شکنجه‌گاه‌های خامنه‌ای را به‌دست بگیرد.
جامعه جهانی باید تروریسم اینترنتی آخوندها را قویا محکوم و مردم ایران را برای درهم شکستن این محاصره ضدانسانی یاری کند.
سلام بر شهیدان
سلام شورشگران برای آزادی - سلام بر قیام‌ ایران برای سرنگونی