فاجعه کودکان زباله گرد، برده داری نوین در حاکمیت پلیدآخوندی

 

مافیای زباله در حاکمیت پلید ولایت فقیه با بیش از ۱۸۰۰میلیارد تومان درآمد سالانه، از کودکان و زنان بی سرپرست سوءاستفاده می کند.

وضعیت کودکان زباله گرد در حاکمیت آخوندها از دردناکترین مسائل اجتماعی ناشی از دزدی و چپاول آخوندهای ایرانی است.
وضعیت کودکان زباله گرد آنچنان دردناک است که رسانه ها و باصطلاح کارشناسان مسائل اجتماعی در رژیم آخوندی از آن با عنوانها و عبارتی مانند زباله گردی برده داری نوین. یا کودکان زباله گرد، بی خانمان هایی که برای بقا در خیابانها می جنگند و یا کودکانی که ... آینده خود را برای یافتن یک لقمه نان در سطل زباله می‌ریزند، یاد می کنند.
به اعتراف یک عضو مجلس آخوندی، حدود ۱۵ هزار زباله گرد در پایتخت داریم که از این میزان ۵ هزار نفر آنها کودکانی هستندکه ۴۰ درصد آنان تنها نان‌آور خانه هستند و بین ۱۰ تا ۱۵ سال سن دارند.

رسانه های رژیم بیشرمانه اعتراف می کنند: «دختران کار و زباله گرد آسیب‌پذیرتر از پسرانند، آنها در معرض بیماری‌های بیشتری قرار می‌گیرند. موهایشان بلند است و شپش دست از سرشان بر نمی‌دارد.. آنها آب به اندازه کافی برای شستشو ندارند، آبی هم که هست، آلوده است».
کمبود ویتامین، فقر ‏آهن، شپش، عفونت‌های پوستی، زرد زخم، عفونت‌های گوش، سوءتغذیه شدید، و هپاتیت آ و ایدز تنها بخشی از ‏ بیماریهای کودکان کار است.
در کرج، ۶۰ محل جمع‌آوری زباله توسط این کودکان، مورد بررسی قرار گرفته و نتایج فاجعه‌باری از آن به دست آمده.
از کودک ۱۲ ساله تا کودک چهارساله در میان زباله‌گردها وجوددارند و زندگی در آلونک‌های ساخته شده از آشغال و نبود دستشویی و حمام برای این کودکان و شیوع بیماری و درگیری با جانوران موذی، فقط بخشی از نتایج این بررسی‌ها بوده است؛ این کودکان حداقل ۱۰ ساعت و نیم و حتی گاه تا ۲۰ ساعت در طول روز زباله‌گردی می کنند.
اما آن سوی این فاجعه ناشی از حاکمیت آخوندی، مافیایی است که ریشه جان این کودکان رنج و درد را می مکد.
یک نماینده مجلس آخوندی می گویددرصد کثیری از زباله‌های تولید شده در پایتخت در سیطره مافیای زباله‌ها است. مافیای زباله از کودکان و زنان بدسرپرست و بی‌سرپرستی که معمولا در ساعات شب، بخش اعظم زباله‌های دور ریز شهروندان را جمع آوری می‌کنند سوء استفاده می کنند.
یک کارشناس رژیم در باره درآمد سالانه این نوع مافیای رژیم آخوندی می گوید:‌ در سال ۹۷ گردش مالی پسماند خشک شهر تهران حدود ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان بوده که سهم شهرداری ۳۰ درصد و سهم پیمانکاران جمع آوری زباله ۷۰ درصد را شامل می شده است.
در این حوزه آسیب‌های بسیاری وجود دارد؛ آدم می‌کُشند، گوش می برند و برخی از آنها همراه خود بادیگارد دارند.
وی گفت:‌ امروز نهادهای قانونگذار وضعیت زباله گردها را درک نمی‌کنند و در بده بستان‌های سیاسی کسی به دنبال راه حلی برای آنان نیست.
یک عضو مجلس آخوندی که باصطلاح نایب رئیس فراکسیون پیشگیری از آسیب های اجتماعی است به قدرت این مافیای رژیم آخوندی اشاره می کند. وی با اذعان به بیهودگی دعاوی شیادانه حکومتی در باره بهزیستی و ساماندهی و ضعیت کودکان کار، می گوید: بهزیستی و سایر دستگاه ها هر چقدر در رابطه با ساماندهی کودکان کار تلاش می کنند به نتیجه نمی رسند زیرا قدرت مافیا از آنها بیشتر است.