فاجعه ملی و سراسری سیل و تبهکاری رژیم آخوندی وقاحت آخوند روحانی در بحبوحه مصیبت دیدگی مردم


بارش برف و باران در استانهای تهران، مازندران، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، زنجان، همدان، هرمزگان، فارس، گیلان، کرمانشاه، خراسان شمالی و خراسان رضوی ادامه دارد.

در گمیشان شمار کشته‌شدگان قایق سرنگون شده به ۵ تن رسید. این قایق ۲۵ سرنشین داشت که علاوه بر کشته شدگان، شماری نیز هم‌چنان مفقود هستند.
شهر آق قلا همچنان در محاصره سیل قرار دارد
گزارشها حاکیست، جمعی از مردم آق قلا در اعتراض به سرقت کمکهای مردمی برای سیلزدگان با ماموران سرکوبگر نیروی انتظامی درگیر شدند
وزیر نیروی کابینه آخوند روحانی اعتراف کرد که هفده شهر و ششصد و سی و پنج روستا در دو استان مازندران و گلستان درگیر سیل هستند

در استان لرستان، شهرستان پل دختر به زیر آب رفت. و محور مواصلاتی پل دختر به خرم آباد قطع شد
در الیگودرز نیز یک هموطن به خاطر گرفتار شدن در سیل جان باخت.
یک عضو مجلس ارتجاع از الیگودرز گفت: راه دسترسی ۲۵۰ روستای الیگودرز قطع شده است. وی همچنین اعتراف کرد علاوه بر آبگرفتگی معابر شهری، شیلات، راه، ارتباط تلفنی و اینترنت و قنات‌ها از بخش‌هایی هستند که دچار مشکل شده‌اند.

در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز یک نوجوان ۱۵ ساله از اهالی روستای شوش در شهرستان باشت هنگام عبور از یک رودخانه در اثر سیل غرق شده است.
در دامغان بارندگی شدید و ریزش کوه جاده این شهر به شهر معلمان را مسدود کرد. چند روستا در این شهر دچار آب‌گرفتگی شده و ساکنان برخی از روستاها مجبور به نقل مکان به محلهای امن‌تر شدند.

رانش زمین در استان فارس باعث قطع ارتباط یاسوج به شیراز شد.
جاده دهدشت به یاسوج نیز براثرسیل تخریب و مسدود شده است
در قم زمین نشست کرد و در اثر آن جاده قم ـ جعفریه ‌مسدود شد
در خراسان رضوی هم‌چنان دو مسیر اصلی ورود به این استان مسدود است و هواپیماها به دلیل کاهش دید صبح چهارشنبه نیز نتوانستند پرواز کنند. مسیرهای کاشمر به کوهسرخ به دلیل ریزش کوه و سیلاب و مسیر قوچان به سبزوار به دلیل سیل در بخشی از جاده، مسدود شده‌اند.
محور بین‌المللی تهران ـ مشهد در آرادان بسته است. و جاده چالوس نیز هم‌چنان مسدود میباشد.
در نیشابور نیز تمامی باغات بالادست درود به دلیل وقوع سیل از بین رفته و اهالی چند روستا مجبور به ترک خانه‌وکاشانه‌ خود شدند.
در قشم سیل اغلب مناطق این شهر را فراگرفت.

پس از بارش های شدید برف و باران که در کشور عزیزمان به وجود آمذه وسیل عظیمی به راه افتاده افتاده و خرابی های بسیاری به وجود آورده است
اما سران دزد جنایتکار ما که فقط به فکر منافع جیب شخصی خودشان هستند وهیچ اقدامی نمیکنند


آخوند دژکام امام جمعه خامنه‌ای در شیراز با اذعان به خشم و نفرت مردم از حکومت آخوندی گفت: در بازدید از مناطق سیل‌زده با خشم مردم روبه‌رو شدیم. چند فحش خوردم و اعصبابم خرد است.
وی افزود: در مسیر طبیعی سیل ساختمان‌سازی انجام شده و شهرداری با ساختن بلوار سیل را مسدود کرده و آب بالادست دروازه قرآن راه خروجی ندارد.
آخوند دژکام در اعتراف به سیاستهای خانمان‌براندار حکومت آخوندی، در مورد آبرفتگی در منطقه سعدی شیراز نیز گفت: تونلی که در این منطقه احداث شده به رودخانه تبدیل شده و این تونل هیج راهی برای فرار آب ندارد.

یک عضو مجلس ارتجاع به نام کوسه‌غراوی نیز به نقش رژیم در بروز سیلهای ویرانگر اذعان کرد و با هراس از فوران خشم مردم گفت: مردم سیلزده نگران آینده هستند. رسوب چند ساله در سدهای استان گلستان لایروبی نشده بود.

آخوند روحانی رئیس جمهور ارتجاع در جریان سفر نمایشی خود به استان گلستان درحالیکه بیش از ۲۰۰ تن در جریان سیلابهای اخیر در نقاط مختلف کشور قربانی شده اند با وقاحت بی‌حدوحصری گفت: درسته شما در غم و رنج و مشکلات بودید و هستید، اما اصل باران خداوند نعمت است برای همه ما. ولو این که برای عده‌ای از مردم و خود شماها سختی و مشکلاتی رو ایجاد کرده، خداوند این را جبران خواهد کرد. و دولت به عنوان خادم شما و دولت به عنوان کسانی که نماینده شما هستند وظیفه خودشان میدانند که با تمام توان در کنار شما باشند

اسماعیل نجار معاون وزیر کشور رژیم نیز با وقاحت تمام درحالیکه مردم در نقاط مختلف کشور براثر سیل عزیزانشان را از دست داده و بی خانمان شده اند گفت: من هر جا در این سه تا استانی که در چند روز اخیر بازدید داشتم حتی مردمی که آسیب دیده بودند از این قضیه، اظهار خوشحالی می‌کردند.. به نظر می‌رسید که خداوکیلی طبیعت زمین و زمان، درختها کاملاٌ شسته شده بود یک طراوات دیگری گرفتند همه جویها آب جاری بود و واقعاٌ اینها را ببینیم... شما ممکنه یک روستایی علوفه‌اش رو در این سیل و در این باران از دست داده باشه ولی سال اینده این رشدی که قطعاٌ با این بارندگی علوفه خواهد داشت در مناطق چرای گوسفندان اونها، خب این اقتصاد رو متحول میکنه.

یک کشاورز زحمتکش مازندرانی درباره بازدیدهای فرمایشی سران رژیم از مناطق سیلزده می‌گوید:مسئولین فقط ماشین سوار میشن، آقای لاریجانی تشریف آوردند با ۲۰ تا اسکورت همون سر جاده ایستاد از دور فقط خونه‌هارو دید گفت درست می‌کنم بعدشم رفتم. چهل پنجاه تا گوسفندم دارن میمرن یک کیسه سبوس نیاورد.

در استان گلستان، وضعیت گمیشان بحرانی است. فرماندار رژیم در این شهر گفت: شرایط گمیشان شرایط عادی نیست و در بحران هستیم. هیچ راه ارتباطی نداریم.
یک عضو مجلس ارتجاع که درا ین منطقه به‌سر می‌برد در حالی که با اعتراض اهالی مواجه شده بود، درباره وضعیت بحرانی کمیشان گفت: یک هفته بود، وقت داشتیم. یک هفته این دریا رو چیز نکردند. نمیاد. بیل نمیاد. خداوکیلی بیل غرق شد.

هزارجریبی: خطرناکه، الان اگر قایقی چیزی دارید خانواده‌ها را ببرید. نمیدانم مسیرتون می‌افتد به بندر. ببرید...
نگاه کنید، امروز هفتم فروردین ۹۸ هست ساعت حدود ۴بعدازظهر است. ما توی شهر کمیشان هستیم الان بازدید رفتیم با قایق توی منطقه‌ای که سیل گرفته، به شدت وحشتناکه. چند صد نفر جوانان اونجا دارند هی کیسه خاک می‌کنند می‌بندند. ولی دو جا به شدت پاره شد. سیل مثل یک رودخانه خروشان داره میاد طرف شهر.
یک نفر: کدام شهر آقای مهندس؟
هزارجریبی: کمیشان (اسم ببرید) شهر کمیشان. من الان این جا دارم میگم با اختیار خودم به عنوان نماینده مردم کمیشان باید تخلیه بشه. دولتیها کجا هستید بیایید کمیشان را تخلیه کنید.
یکی از اهالی: چهار تا قایق هست اینجا
هزارجریبی: بالاخره چهار تا هم چهار تاست
یکی ار اهالی: نمی‌گذارند دیگه.
هزارجریبی: کی نمی‌گذاره
یکی از اهالی: میشه دقیقه ۹۰...

در ملایر یک دختر بچه ۱۰ ساله به دلیل گرفتار شدن در سیل جان خود را از دست داد.
در بهبهان سد مارون سرریز کرد.
در بجنورد، رانش زمین در روستای نرگس لو باعث تخریب این روستا شد.
گزارشها حاکیست، نیروهای سپاه خامنه‌ای به‌طور گسترده در شهرهای مختلف خوزستان برای کنترل اوضاع حضور دارند. گله‌های پاسداران در شهرهای آبادان، خرمشهر و اروند کنار به بهانه خدمات‌رسانی مستقر شده‌اند.
در کرمانشاه ۵۰ روستا با قطعی آب آشامیدنی مواجه هستند.
محور گناوه به بوشهر نیز به خاطر طغیان رودخانه و محور اهرم به فراشبند به دلیل ریزش کوه بسته شده است.

یک منبع حکومتی در اعتراف به مقصر بودن رژیم در فجایع سیل به نقل از یک کارشناس رژیم نوشت: مسئولان می‌توانستند کاری کنند که در این وضع کم‌آبی سیل جاری نشود، فقط کافی بود در ارتفاعات آبخیزداری کنند. به دلیل این که آب سیلهای اخیر ذخیره نشد، حتماٌ در آینده کمبود آب را تجربه خواهیم کرد. در نتیجه کشاورزی هم شرایط مطلوبی نخواهد داشت. سیل باعث می‌شود تا عمر سدها کوتاه شود. با تداوم این چنین شرایطی اوضاع به قدری بد می‌‌شود که تهران ۵۰سال دیگر آب نخواهد داشت.