سی سال پس از عملیات کبیر فروغ جاویدان: شکایت رسمی رژیم به شورای امنیت ملل متحد علیه مجاهدین

 

شکایت ابلهانه رژیم از آمریکا به شورای امنیت ملل متحد به خاطر حمایت و تامین مالی مجاهدین و شرکت جولیانی و گینگریچ در گردهمایی ایران آزاد در پاریس

شکایت رسمی رژیم به شورای امنیت علیه مجاهدین - خبرگزاری رژیم ۲ مرداد۹۷

خبرگزاری رسمی رژیم آخوندی روز ۲مرداد۹۷، خبر شکایت رسمی حکومت آخوندی به شورای امنیت ملل متحد علیه مجاهدین را که تلاش آشکاری برای ماستمالی توطئه تروریستی رژیم آخوندی علیه اجتماع بزرگ ایرانیان در پاریس و دستگیری دیپلومات ترویست این رزیم اسدالله اسدی است، منتشر کرد و از قول نماینده حکومت آخوندی در سازمان ملل نوشت: آمریکا مسئول اقدامات تروریستی مجاهدین است.
در شکایتنامه رژیم به شورای امنیت، که همزمان با سالگرد عملیات کبیر فروغ جاویدان و پیشروی ارتش آزادیبخش ملی ایران تا دروازهای کرمانشاه صورت گرفته و منتشر می شود، حکومت آخوندی از آمریکا نیز به خاطر شرکت شهردار رودی جولیانی و رئیس پیشین کنگره آمریکا نیوت گینگریچ در گردهمایی بزرگ ایرانیان در پاریس، شکایت کرده است.
خبرگزاری رسمی رژیم با نقل شکایت ابلهانه نماینده حکومت آخوندی در سازمان ملل می نویسد: غلامعلی خوشرو در نامه ای به تاریخ ۲۶ تیرماه امسال به شورای امنیت، خواستار ثبت این نامه به عنوان سند این شورا شده است.

در این نامه آمده است: برخی از شخصیت های سیاسی و همکاران دولت آمریکا همچون رودولف جولیانی و نیوت گینگریچ در نشست ۳۰ ژوئن ۲۰۱۸ (۹ تیرماه ۹۷) (بر ضد نظام ایران) حضور یافتند. این همکاران دولت ایالات متحده در وارد ساختن اتهامات بی اساس و اظهارات دروغین علیه جمهوری اسلامی ایران مشارکت داشته اند.
سازمان مجاهدین خلق مسئول مرگ بیش از ۱۷هزار (تن) همچون نمایندگان مجلس، مقامات عالی رتبه دولتی و نظامی ....است. (مجاهدین) سال ها به عنوان گروه تروریستی از سوی آمریکا و دیگر دولت ها و اتحادیه های منطقه ای به دلیل ارتکاب جرائم تروریستی در فهرست گروه های تروریستی و تحریم قرار گرفته بودند.
حذف این فرقه از لیست آمریکا در ۲۰۱۲ با پرداخت پول به لابی های سیاسی آمریکا انجام شد. این اقدام، تنها نشان دهنده رویکرد استاندارد دوگانه و انتخابی دولت آمریکا در مبارزه با تروریسم است.
بر خلاف ادعاهای اخیر گمراه کننده این گروه، ادله و شواهد کافی مبنی بر تداوم ایدئولوژی انحرافی خطرناک و شیوه رفتار مطرود و همچنین دخالت در عملیات تروریستی وجود دارد که مسئولیت بین المللی همه آنها با ایالات متحده است.
خبرگزاری رسمی رژیم می افزاید: نماینده جمهوری اسلامی در سازمان ملل متحد یادآور شده است: این فرقه با سرویس های اطلاعاتی دشمن در توطئه های ترور دانشمندان هسته ای ایران در سال های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۵ همکاری کرد. این گروه همچنین به نظامیان صدام حسین در تجاوز علیه ملت ایران (سپتامبر ۱۹۸۰ تا اوت ۱۹۸۸) و به طور مستقیم در کشتار کردها و مردم عرب در عراق، یاری رساند.
خوشرو تصریح کرده است: جمهوری اسلامی ایران به شدت اقدامات غیرقانونی دولت آمریکا علیه مردم ایران از جمله حمایت و تأمین مالی گروهک منافقین را به عنوان گروه تروریستی محکوم می کند و این اقدام غیرقانونی را در نقض حقوق بین الملل، اهداف و اصول منشور سازمان ملل متحد و همچنین قوانین بین المللی مقابله با تروریسم به ویژه تعهدات بین المللی دولت ایالات متحده برای جلوگیری، محاکمه و مجازات جرایم تروریستی می داند. دولت آمریکا باید با دست برداشتن از ادامه این سیاست ها، چنین اقدامات غیرقانونی را متوقف کند.