تجمعهای اعتراضی کارگران و دیگر اقشار مردمی در شهرهای میهن

کارکنان انبار نفت جدید ارومیه روز دوشنبه در اعتراض به پرداخت نشدن ۸ ماه حقوق و بیمه خود در مقابل ساختمان شرکت ملی پخش فراورده های نفتی در تهران تجمع کردند.

تجمعهای اعتراضی  کارگران و دیگر اقشار مردمی در شهرهای میهن

در ارومیه ‌صبح امروز کارگران کارخانه فولاد در اعتراض به پرداخت نشدن ۸ ماه تا ۱ سال حقوق عقب افتاده برای چندمین روز در مقابل استانداری رژیم در این شهر تجمع کردند.

تجمعهای اعتراضی  کارگران و دیگر اقشار مردمی در شهرهای میهن

در خرم آباد کارگران شرکت صدر فولاد خرم آباد برای سومین روز تجمع اعتراضی برگزار کردند. کارگران در اعتراض به پرداخت نشدن ۱۰ ماه حقوق و دستمزدهایشان تجمع کردند.

تجمعهای اعتراضی  کارگران و دیگر اقشار مردمی در شهرهای میهن

در بندر دیر در استان هرمزگان امروز دوشنبه جمعی از لنجداران در اعتراض به تعطیلی و ممنوعیت ته لنجی؛ مقابل فرمانداری رژیم در این شهر تجمع کردند.

تجمعهای اعتراضی  کارگران و دیگر اقشار مردمی در شهرهای میهن

کارگران گروه ملی فولاد اهواز در هفتمین روز اعتصاب خود، برای سومین روز متوالی در برابر استانداری رژیم در این شهر تجمع کردند.

 

غارت ‌شدگان مؤسسه کاسپین در کرمان همزمان با تهران و دیگر شهرها، روز یکشنبه در اعتراض به چپاول پول‌هایشان توسط این مؤسسه‌ متعلق به سپاه پاسداران مقابل شعبه خواجوی این مؤسسه در کرمان دست به تجمع اعتراضی زدند.

براساس فراخوانی که یکشنبه بعدازظهر از سوی بازاریان پیرانشهر بر روی اینترنت منتشر شد؛ آمده است:‌ پس از دو روز تعطیلی و اعتصاب؛ روز دوشنبه هفتم اسفند، بازاریان پیرانشهر اجازه عبور هیچ کامیونی را به تمرچین نخواهند داد. پایانه مرزی تمرچین دروازه اقتصادی ایران با اقلیم کردستان عراق است. آنها خواستار باز شدن مرز برای عبورکولبران شده اند.

در کرج دست‌فروشان محروم در اعتراض به بیکاری و همچنین اذیت و آزارهای ماموران شهرداری و مآموران سرکوبگر نیرو انتظامی با شعار «مرگ بر بساطی درود بر شهرداری» اقدام به تجمع کردند.

در اصفهان کشاورزان شهر ورزنه در اعتراض به بی عملی کارگزاران رژیم به خواسته ها و مطالباتشان اعتراض کردند. کشاورزان در محل اعتراض بنری نصب شده که روی آن نوشته شده است: تا کی قرار است نان در خون ما بزنید و تناول کنید؟.